پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
عزیز متخصصی می گفت، بعد از دو ماه کار تمام وقت در بیمارستان قلب، تصمیم گرفتم چند روزی به شهرستان بروم و نزد خانواده استراحتی بکنم. بعد از نهار در بالکن منزل پدری دراز کشیده بودم و باد نسبتا خنکی می وزد. دیدم مادر ، پتویی را بر رویم کشیده و زیر لب می گوید، بچه ام سرما نخورد. از زیر پتو گفتم، مادر من ، من الان 55 سالمه و خودم پدر بزرگ چند بچه هستم. گفت: ان شاالله که 100 ساله بشی، در هر سنی که باشی، بچه ام محسوب می شود. مادر است دیگر ...... .

شعار سال: عزیز متخصصی می گفت، بعد از دو ماه کار تمام وقت در بیمارستان قلب، تصمیم گرفتم چند روزی به شهرستان بروم و نزد خانواده استراحتی بکنم. بعد از نهار در بالکن منزل پدری دراز کشیده بودم و باد نسبتا خنکی می وزد. دیدم مادر ، پتویی را بر رویم کشیده و زیر لب می گوید، بچه ام سرما نخورد. از زیر پتو گفتم، مادر من ، من الان 55 سالمه و خودم پدر بزرگ چند بچه هستم. گفت: ان شاالله که 100 ساله بشی، در هر سنی که باشی، بچه ام محسوب می شود. مادر است دیگر ...... .
و اما تصویری از مزار شهدای حرم در خرم آباد
مادر است دیگر ...
در سردترین شب سال خرم آباد، مادر شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی روی قبر پسرش پتو انداخته .

 

چه کسی روی قبر شهید مدافع حرم، پتو کشید؟

شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین