پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۹۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
رئیس مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: تا زمانی که شرایط تغییر نکند ضدعفونی در واگن‌های مترو و اتوبوس ادامه خواهد داشت.

شعار سال: «غلامحسین محمدی» که مسئولیت اطلاع رسانی در باره تدابیر اتخاذ شده علیه ویروس کرونا را در شهرداری پایتخت بر عهده دارد، گفت: مشکلی در تامین مواد ضدعفونی کننده در اتوبوس و واگن های مترو نداریم و این کار هر شب انجام می شود.

وی همچنین درباره جمع آوری آب خوری های ایستگاه های مترو نیز افزود: تصمیم بر آن شد که تمامی آبخوری های ایستگاه های مترو جمع آوری شود و با توجه به اهمیت این موضوع استثنایی قائل نیستیم.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره نیاز به آب برای افراد سالمند و بیمار نیز گفت: با تاکیدات وزارت بهداشت مقرر شد که تا زمانی که شرایط تغییر نکند تمامی آبخوری ها جمع آوری شود.

وی همچنین درباره محل تدفین فوتی های مبتلا به ویروس کرونا نیز گفت: محل تدفین و شست و شوی این افراد مجزا است و نیروهایی در بهشت زهرا عملیات دفن فوتی های مبتلا به بیماری کرونا را انجام می دهند.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرخودرو، تاریخ انتشار: 5اسفند1398 ، کدخبر: 179571: www.asrekhodro.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین