پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
اساتید و دانشجویان دانشکده داروسازی دانشگاه شهیدبهشتی به دلیل کمبود مواد ضدعفونی این مواد را برای استفاده داخلی در آزمایشگاه تولید کردند.

شعار سال: دانشجویان شهید بهشتی در روزهای اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف مواد ضدعفونی کننده و کمبود این مواد برای تامین نیاز داخلی دانشگاه شهید بهشتی و مراکز بهداشتی و درمانی مربوط به آن اقدام به تولید مواد ضد عفونی در آزمایشگاه کردند.

به گزارش روز سه شنبه اداره بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشتی، با هماهنگی این اداره و به همت مدیریت پشتیبانی دانشگاه گندزدایی و ضدعفونی کلیه اماکن و سطوح دانشگاه در دست انجام است.

همچنین سفیران بهداشت اداره بهداشت و درمان در طول این هفته جاری با حضور در واحدهای فعال دانشگاه ضمن آموزش بهداشت فردی، اقلام بهداشتی ضروری را بین همکاران حاضر توزیع کردند.

اطلاع رسانی های گسترده به صورت بنر و پوستر در واحدهای مختلف دانشگاه و از طریق فضای مجازی در خصوص راه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز انجام شده است.

یادآور می شود، با هماهنگی مدیریت پشتیبانی دانشگاه شهید بهشتی، در سه نوبت آموزش رعایت بهداشت فردی و روش های صحیح گندزدایی اماکن و سطوح و روش تهیه محلول های ضدعفونی کننده توسط اداره بهداشت به نیروهای خدماتی دانشگاه ارائه شد.

 ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت؛ تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا و جان ۲ هزار و ۷۰۱ نفر را گرفته است. ۲۷ هزار و ۶۹۱ نفر درمان شده اند.

ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را در جهان به خود اختصاص داده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که تاکنون ۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و ۱۵ نفر فوت کردند.

کیانوش جهانپور افزود: تا ظهر امروز ٣٤ نفر شامل قم ١٦، تهران ٩، فارس ١، مازندران ٢، گیلان ٢، نیشابور ١، البرز ۲ و قشم ١ نفر به شمار مبتلایان به کرونا اضافه شده و به ۹۵ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: این افراد از مسافرانی بودند که از قم به این مناطق رفتند یا سابقه سفر به قم را داشتند.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 6اسفند1398 ، کدخبر: 83690544: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین