پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح بسیج ملی شکست کرونا با حضور ۳۰۰ هزار اکیپ بهداشتی و درمانی آغاز شده است، گفت: از فردا به سراغ تک تک خانه‌های مردم رفته و موارد مشکوک را به مراکز درمانی ارجاع می‌دهیم.

شعار سال: سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی یک گفت‌وگوی زنده خبری در رابطه با آخرین اقدامات این وزارت‌خانه برای کنترل و درمان بیماری کرونا گفت: در این روز‌ها همدلی و وفاق را در کشور حول مبارزه و کنترل بیماری کرونا مشاهده می‌کنم و به یاد روز‌های دفاع مقدس افتادم که همه با هم با هر گرایش سیاسی در کنار هم ایستاده بودند.

وی افزود: رئیس جمهور بار‌ها گفتند جلسه‌ای مهم‌تر از جلسه کنترل بیماری کرونا ندارم. معاون اول رئیس جمهور نیز بار‌ها در جلسات حضور پیدا کرد و تمام اعضای کابینه و نیرو‌های مسلح در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند تا هر چه سریعتر این بیماری از بین برود. رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور و قوه مقننه اعلام کردند که در مبارزه با این بیماری، کمک‌حال دولت خواهند بود.

نمکی با بیان اینکه تعداد بهبودیافتگان افزایش داشته است، گفت: اگر تا به امروز حدود ۹۵۰ مورد ابتلا گزارش شده است، ۱۷۵ مورد بهبود‌یافته داشته‌ایم که این آمار هر روز در حال افزایش است و اعلام هر مورد بهبودیافته نوید جدیدی از تلاش‌های همکاران من است که شبانه روز در حال خدمت هستند.

وی با بیان اینکه طرح بسیج ملی شکست کرونا آغاز شده است، گفت: ما در این حرکت به عنوان یکی کشور‌های پیشتاز منطقه شرق مدیترانه و برای اولین بار در جهان، به جای اینکه بنشینیم تا ویروس به سراغ ما بیاید، ما به سراغ پیشگیری از ابتلا به این بیماری خواهیم رفت. اقدامات این طرح با ۳۰۰ هزار اکیپ درمانی و بهداشتی از فردا آغاز می‌شود.

وی گفت: تک تک منازل مردم را سر خواهیم زد و موارد مشکوک را در اسرع وقت شناسایی خواهیم کرد و اگر مورد مشکوکی شناسایی شود، به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شود.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایکنا، تاریخ انتشار: 11اسفند1398 ، کدخبر: 3882493: iqna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین