پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
در رسانه‌ها خبری منتشر شد که طبق آن فرانسه، انگلیس و آلمان می‌خواهند به ایران محموله های کرونایی شامل کیت تشخیص ارسال کنند اما پشت پرده این حرکات چه می تواند باشد.
شعارسال: در رسانه‌ها خبری منتشر شد که طبق آن فرانسه، انگلیس و آلمان می‌خواهند به ایران محموله های کرونایی شامل کیت تشخیص ارسال کنند اما پشت پرده این حرکات چه می تواند باشد.
 
خبری منتشر شد که طبق آن فرانسه، انگلیس، و آلمان می خواهند به ایران محموله های کرونایی شامل کیت تشخیص ارسال کنند.
 
با هم مرور کنیم:

پرده اول؛ فرانسه سال ۶۲ به بهانه کمک به بیماران هموفیلی، به ایران خون‌های آلوده ارسال و ۱۰۰۰ بیمار هموفیلی را ایدزی کرد.
 
پرده دوم؛ همه رسانه‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی با عملیات روانی وسیع عامل هراس و ترس در مردم، تضعیف سیستم دفاعی بدن مردم و عملا عامل تسریع شیوع بیماری کرونا شدند.
 
پرده سوم؛ دیروز خبری منتشر شد که در آمریکا کیت‌های آلوده به کرونا پیدا شده و فاجعه درست کرده است.
 
پرده آخر: حالا خبر رسیده که فرانسه انگلیس و آلمانی که حاضر به کمترین انعطاف برای کاهش تحریم‌ها نیستند، محموله کیت تشخیص کرونا و دستکش و ماسک  می خواهند به ایران بفرستند!! نباید شک کرد؟
 
کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #کیتهای_آلوده این موضوع را به شدت به چالش کشیده‌اند و درباره آن سوال پرسیدند.
 
آیا مسئولان دولتی برای این سوالات پاسخی دارند؟
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی  صبح قزوین  ،تاریخ انتشار: 13  اسفند 1398،کدخبر:  340524، www.sobheqazvin.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین