پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
آیا کرونا یک ویروس فراگیر است که به شما گفته شده باید در همه دنیا وحشت ایجاد کنید اما به پکن و شانگهای نخواهد رسید، بسیار مهم است که از چین این سؤال را بپرسید که وقتی بزرگترین کشورهای توسعه یافته جهان نتوانستند جلوی Corona را بگیرند و کرونا در شهرهای بزرگ جهان وحشت ایجاد کرد پس چرا این درگیری به پکن نرسید؟ چرا به شانگهای نرسید ؟ چرا ؟

شعار سال:

چرا کرونا به شانگهای و پکن نرفت !؟

▪️ووهان به شانگهای = 629 کیلومتر
▪️ ووهان به پکن = 1052 کیلومتر
▪️ ووهان به میلان = 8700 کیلومتر
▪️ ووهان به نیویورک = 12000 کیلومتر
▪️ووهان تا اتیلی = 8670 کیلومتر
▪️ ووهان به لندن = 8880 کیلومتر
▪️ ووهان به پاریس = 8900 کیلومتر
▪️ ووهان به اسپانیا = 9830 کیلومتر
▪️ووهان به هند = 3575 کیلومتر
▪️ووهان به ایران = 6560 کیلومتر

‼️یک جای کار می لنگد و سرجای خود نیست ..!

ویروس کرونا از شهر ووهان در چین سرچشمه گرفته و اکنون به هر گوشه دنیا رسیده است ، اما این ویروس به پایتخت چین نرسیده : پکن و اقتصادی - پایتخت: شانگهای در نزدیکی ووهان ، چرا ...؟

پکن شهری است که همه رهبران چین در آن زندگی می‌کنند ، رهبران نظامی در اینجا زندگی می کنند ، کسانی که قدرت چین را اداره می کنند در اینجا زندگی می کنند ، هیچ قرنطینه‌ای در پکن وجود ندارد! باز است! کرونا در اینجا هیچ تاثیری ندارد ، چرا ؟

شانگهای شهری است که اقتصاد چین را اداره می‌کند ، پایتخت اقتصادی چین است ، آنجا همه ثروتمندان چین زندگی می کنند! کسانی که صنعت را می چرخانند ، هیچ محدودیتی در آنجا وجود ندارد ، ویروس تاج دار در اینجا هیچ تاثیری ندارد!  چرا ؟

آیا کرونا یک ویروس فراگیر است که به شما گفته شده باید در همه دنیا وحشت ایجاد کنید اما به پکن و شانگهای نخواهد رسید، بسیار مهم است که از چین این سؤال را بپرسید که وقتی بزرگترین کشورهای توسعه یافته جهان نتوانستند جلوی Corona را بگیرند و کرونا در شهرهای بزرگ جهان وحشت ایجاد کرد پس چرا این درگیری به پکن نرسید...؟ ؛ چرا به شانگهای نرسید.؟ چرا ؟

 پکن و شانگهای مناطق مجاور ووهان هستند! ویروس ناشی از ووهان به هر گوشه دنیا رسید ، اما این ویروس به پکن و شانگهای نرسید!  چرا ؟

امروز ممکن است کل هند قرنطینه شود! اقتصاد دنیا به بن بست رسیده است ، اما همه شهرهای بزرگ چین باز است و از 8 آوریل چین ووهان را باز کرده است! همه دنیا از ترس رنج می برد اما مورد جدیدی در چین گزارش نمی شود و چین باز است! چرا؟

 نکته مهم دیگر این است که تقریبا نیمی از بورس سهام در سراسر جهان سقوط کرده است! Nifty از 12 هزار به 7 هزار هم رسیده است! اما در بازار چین هیچ تاثیری نذاشته است!  چرا ؟

آیا این ادله ها ، می تواند دلیلی بر این باشد که مسئول سلاح بیولوژیکی چین بوده و چین آن را برای نابودی جهان به جا گذاشته! پس از کشته شدن تعداد کمی در چین اکنون این ویروس را کنترل کرده است! شاید دارویی داشته باشد که با دنیا تقسیم نمی‌کند!
البته ، تمامی موارد بیان شده، صرفا نوعی فرضیه پردازی بوده و فاقد ارایه اسناد محکمه پسند است.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین