پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
در پی شیوع کرونا و بحران استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به کرونا،ممکن است کسی به شما ماسک رایگان بدهد برای جلوگیری از ابتلا به کرونا اما شما بلافاصله بعد از استفاده از ماسک بیهوش می شوید و آن فرد هر چه دارید را می دزدد.پس بهوش باشید که ماسک را تنها از جاهای مطمئن خرید کنید.

شعار سال: شاید هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که روزی ماسک بهداشتی در کشورمان نایاب شود اما پدیده‌ای که این روزها با آن رو به رو هستیم نایاب شدن ماسک بهداشتی است. جنس‌های تقلبی و دست چندم آن هم در دست فروشندگان مترو و دستفروشان است اما موضوع حائز اهمیت این است که داروخانه‌ها ماسکی برای فروش ندارند!

اما آنچه در این بین اهمیت می یابد این است که عده ای سودجو از این طریق به فکر دزدی هستند.ممکن است کسی به شما ماسک رایگان بدهد برای جلوگیری از ابتلا به کرونا اما شما بلافاصله بعد از استفاده از ماسک بیهوش می شوید و آن فرد هر چه دارید را می دزدد.پس بهوش باشید که ماسک را تنها از جاهای مطمئن خرید کنید.

تعداد بازدید : 15

منبع فضای مجازی

 

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین