پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: در ۴۸ ساعت گذشته با توجه به اینکه معتادان و زندانیان بسیاری از زندان‌ها مرخص شدند خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی در پایتخت نداشتیم.

شعار سال: سردار حمید هداوند، با اشاره به مرخص شدن تعداد بسیاری از زندانیان و معتادان به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته که پلیس درگیر برنامه ریزی ها برای انجام ماموریت‌هایش در تعطیلات بود خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی انتظامی و اجتماعی در پایتخت نداشتیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هر ساله با تدبیر شعاری را برای نام گذاری سال جدید انتخاب می‌کنند و امسال هم ایشان بر سلامت اشتغال و تحول مسائل اقتصادی تاکید بسیار داشتند.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: همانطور که مشاهده کردید در اروپا با شیوع ویروس کرونا فروشگاه‌ها غارت شدند اما در ایران عزیزمان با اینکه در شرایط تحریم هستیم، مردم فهمیم ما رفتاری عادی داشتند و در کنار دولت و حکومت خود ایستادند.

وی ادامه داد: البته بگذریم که برخی افراد ناآگاه در داخل کشور خودزنی می‌کنند و خوبی و همدلی‌های مردم را نمی‌بینند.

سال ۹۸ سالی امنیتی و دشوار برای پلیس پایتخت بود

جانشین فرماندهی انتظامی پایتخت در تشریح عملیات‌های پلیس پایتخت در سال ۹۸ گفت: این سال یک سال امنیتی و دشوار برای پلیس پایتخت بود و البته مأموران ما در تمامی عملیات‌ها موفق و روسفید بودند.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: در روز گذشته در جلسه‌ای که بودیم اعلام شد سفرهای نوروزی ۵۰ درصد کاهش داشته است که صحت این مطلب را ما از طریق دوربین‌های نظارتی که در ۱۲ محور خروجی تهران رصد می‌کنیم، تأیید می‌کنیم.

کاهش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی

وی یادآور شد، این کاهش ۵۰ درصدی سفرها نشان می‌دهد که مردم رعایت می‌کنند اما باید بیشتر به در خانه ماندن و قرنطینه شدن اهمیت بدهند.

سدرار هداوند تصریح کرد: پایتخت ۱۵ درصد جمعیت کشور را دارد و ۳۵ درصد بازار اقتصاد در این کلانشهر وجود دارد پلیس پایتخت توانسته است در سال گذشته به خوبی به وظایف خود عمل کند و امنیت را برای مشاغل مختلف ایجاد کند.

پلیس در ۶ محور وضعیت بیماری مسافران را کنترل می‌کند

جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات کنترلی پلیس در مبادی ورودی و خروجی پایتخت جهت جلوگیری از شیوع کرونا گفت: کنترل ۶ محور ورودی و خروجی پایتخت در اختیار پلیس است و مأموران با تجهیزاتی مثل تب سنج در کنار سایر افراد مانند همکاران هلال احمر مسافرانی که قصد خروج و یا ورود به پایتخت را دارند از نظر مبتلا بودن به این ویروس کنترل می‌کنند.

وی در پایان گفت: روز گذشته ۱۸۵ نفر مشکوک به کرونا بودند و تب بالایی داشتند که پلیس این افراد را به درون شهر برگرداند و اجازه خروج به آنها را نداد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 1 فروردین 99، کد مطلب: 4882950: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین