پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ما باید ورودی و خروجی های استان تهران را بررسی و کنترل کنیم و این در حالی است که در اتوبان تهران قم پس از عوارضی خروجی فرودگاه امام وجود دارد. سردار هداوند جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اینکه شنیده می شود محور تهران قم بازگشایی شده و برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا دیگر جلوی خودروها در محدوده عوارضی تهران قم گرفته نمی شود گفت: این موضوع صحت ندارد.

شعار سال: جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برای آنکه برای مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) مشکلی ایجاد نشود محل ایست و بازرسی خودروها از عوارضی به منطقه نعلبندان تغییر مکان داد.

سردار هداوند جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اینکه شنیده می شود محور تهران قم بازگشایی شده و برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا دیگر جلوی خودروها در محدوده عوارضی تهران قم گرفته نمی شود گفت: این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ما باید ورودی و خروجی های استان تهران را بررسی و کنترل کنیم و این در حالی است که در اتوبان تهران قم پس از عوارضی خروجی فرودگاه امام وجود دارد.

هداوند گفت: ما از این رو محل بازرسی و توقف خودروها را به منطقه نعلبندان منتقل کردیم و یک مسیر رفت و برگشت بسته شده است.

وی افزود: در جاده قدیم قم تهران هم با قرار دادن کانکس های پلیس مسیر رفت و برگشت خودروها را بررسی می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: حوزه استحفاظی تهران بزرگ گستردگی وسیعی دارد و حتی چندین کیلومتر بعد از آن منطقه هم جز تهران محسوب می شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری فرارو، تاریخ انتشار 8  فروردین    99، کد خبر:   434563، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین