پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
سخنگوی دولت جمعه شب با بیان اینکه دستاوردهای مقابله با کرونا در ایران در هفته‌های آتی بیشتر خواهد شد، گفت: انستیتو پاستور عملکرد کیت تشخیص قطعی کرونا ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تایید کرده است.
شعارسال: سخنگوی دولت جمعه شب با بیان اینکه دستاوردهای مقابله با کرونا در ایران در هفته‌های آتی بیشتر خواهد شد، گفت: انستیتو پاستور عملکرد کیت تشخیص قطعی کرونا ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تایید کرده است.
 
 "علی ربیعی" همچنین به جلسه صبح امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: تصمیمات لازم برای فراهم کردن تخت‌ها و بیمارستان‌های سیار در نقاطی که امکان شیوع ویروس کرونا در آنها وجود دارد، اتخاذ شده است.
 
کیت‌ تشخیص کرونا، اصلی‌ترین دستگاه‌های تشخیص ابتلای افراد به بیماری کرونا است که برای اولین بار در داخل ایران توسط متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.
 
ویروس "کرونا" اواخر سال گذشته میلادی 2019 در شهر "ووهان" Wuhan در استان "هوبئی" شرق چین مشاهده شد و اکنون علاوه بر 30 استان این کشور، به دستکم 50 کشور دیگر از جمله  آمریکا، انگلیس، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، فرانسه، ایران، عربستان و امارات سرایت کرده است.
 
بر اساس آخرین آمار، تاکنون دستکم 83 هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد حدود 36000 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شده اند. حدود 2800 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری پارس تودی   ،تاریخ انتشار:   9 اسفند 1398،کدخبر: 182796   ،www.parstoday.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین