پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی نسبت به فجایع انسانی علیه مسلمانان در هند واکنش نشان داد.

شعار سال: محسن رضایی با انتشار پیامی نسبت به فجایع انسانی علیه مسلمانان در هند واکنش نشان داد.

در پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: دولت هند اگر هشیار نشود و دست‌های مرموز رژیم‌ صهیونیستی را در کشور خود کوتاه نکند روزهای سیاهی در پیش خواهد داشت.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

شکنجه و زنده به گور کردن زنان و کودکان مسلمان در هند فاجعه انسانی تمام عیار است.

به بیان دیگر، همزمانی نسل‌کشی در میانمار با سفر هیلاری کلینتون و وقوع جنایات انسانی در هندوستان همزمان با سفر ترامپ اثبات می‌کند که جنایات هماهنگ شده با سران آمریکایی مورد چشم‌پوشی غربی‌ها قرار می‌گیرد و از بررسی‌های حقوق‌بشری مستثنا می‌شود!

همچنین رخداد پدیده‌های تروریستی از جمله داعش و نسل کشی در میانمار نشانگر بروز اعتقادات افراطی و خطرناکی است که علیه مسلمانان در دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی غرب، به‌ویژه رژیم صهیونیستی طراحی و برنامه ریزی می‌شود.

بر همین اساس، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در هند مدت‌هاست برای وقوع این اتفاقات افراط‌گرایانه سرمایه‌گذاری وسیعی انجام داده و دولت هند اگر هشیار نشود و دست‌های مرموز رژیم‌ صهیونیستی را در کشور خود کوتاه نکند روزهای سیاهی در پیش خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ 14 اسفند 98، کد مطلب: 603242: www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین