پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: شرکت مسافربری همنام و طرف قراردادی با پیک صبا قم در بوشهر مجوز فعالیت ندارد و انعکاس مطالبی برای انتقال مسافران قمی از طریق این شرکت مسافربری صحت ندارد.

شعار سال: سید حمید رضا علم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص شایعه حرکت اتوبوس مسافری از قم به بوشهر افزود: پیرو طرح ونمایه باموضوع اعزام سرویس از قم به استان بوشهر برابر بررسی‌های به عمل آمده هیچ شرکت مسافربری همنام و طرف قراردادی با پیک صباقم در بوشهر مجوز فعالیت ندارد.

وی بیان کرد: همچنین پس از پیگیری‌ها و تماس با شرکت مزبور مشخص شد ساعت‌های قیدشده درنمایه فوق به صورت مجازی و برای فعال نشان داده شدن شرکت ایجاد شده و همه بلیت‌های خریداری شده در تصویر نیز از سوی خود شرکت به شکل رزرو ذخیره شده است.

علم ادامه داد: خادمان مردم دراداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر ضمن التزام به همه قوانین و قواعد و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و احترام به خواست و نگرانی مردم شریف استان هرگز اجازه نخواهد داد عده ای سودجو سلامتی و روان مردم را به مخاطره بیندازند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: رانندگان و ناوگان مسافربری بین شهری استان که درهمه شرایط سخت وحتی درروزهای تعطیل شبانه روز در تلاش بوده اندتا هیچ مسافری درراه نماند این بار نیز با وجود زیان‌های شدید ناشی از کاهش سفر درکنارمردم خواهند بود و از هیچ کوششی برای کاهش زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا فروگذار نخواهند کرد.

وی یادآور شد: روزانه تمام پایانه‌های مسافری استان ضدعفونی، گندزدایی و ناوگان مسافری نیز قبل از سفر ضدعفونی می‌شوند.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 22اسفند1398 ، کدخبر: 535646: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین