پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
ارتش عراق 1:15 دقیقه بامداد روز جمعه درباره حمله آمریکا از طریق بمباران هوایی به پایگاه‌های وابسته به الحشد الشعبی و گروه‌های ضربت و گردان نوزده ارتش تجاوز کرد.

شعار سال:ارتش عراق بامداد جمعه درباره حمله جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه‌های الحشدالشعبی در چهار منطقه بیانیه صادر کرد.

به گزارش سومریه نیوز، در این بیانیه آمده است: «ساعت ۱:۱۵ دقیقه بامداد روز جمعه آمریکا از طریق بمباران هوایی به پایگاه‌های وابسته به الحشد الشعبی و گروه‌های ضربت و گردان نوزده ارتش تجاوز کرد.»

شبکه خبری المیادین بامداد روز جمعه گزارش داد که جنگنده‌های آمریکایی دست کم سه حمله هوایی به «جرف الصخر» و «السعیدات» انجام دادند.

منابع المیادین خبر دادند که جنگنده‌های آمریکایی در حمله به منطقه السعیدات در بخش «جرف الصخر» یک بخش درمانی و یک پایگاه نگهداری از تجهیزات نظامی را بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌ها، جنگنده‌های آمریکایی فرودگاه در حال ساخت کربلا را نیز بمباران کرده و طبق گفته منابع عراقی یکی از کارمندان در این بمباران کشته شده است.

رسانه‌های عراقی خبر دادند که در حمله جنگنده‌های آمریکایی ۲ پلیس استان بابل کشته شده و ۷ نفر دیگر نیز مجروح شدند که سه نفر از آن‌ها از نیرو‌های الحشد الشعبی، دو نفر از نیرو‌های ارتش و دو نفر از نیرو‌های وزارت کشور بودند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸،کدخبر:۱۳۹۸۱۲۲۳۰۰۰۰۴۱، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
0
آمریکا تمام کشورهایمنطقه به جز ایران رو بخشی از خاک خودش میدونه و هر کار می خواد باهاشون میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین