پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
«حمیدرضا تحصیلی» مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل سیار شهرداری تهران ,درباره وضعیت ۸۰ سگ مشکوکی که در اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و لویزان جمع‌آوری شده‌اند، گفت: حدود ۸۰ سگ در اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و در پارک لویزان جمع‌آوری کردیم که سرفه‌های غیرطبیعی داشتند، اما از آنجایی که نمی‌دانسیتم این حیوان می‌تواند ناقل باشد یا نه، آنها را قرنطینه و درخواست کردیم که نمایندگان وزارت بهداشت به آنها رسیدگی کنند و اصلا اسمی از بیماری کرونا در میان نبود.
شعارسال: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل سیار شهرداری تهران از بهبودی ۶۹ سگ مشکوک با علائم سرفه و ورودشان به چرخه عقیم‌سازی خبر داد.

 به نقل از ایلنا,«حمیدرضا تحصیلی» مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل سیار شهرداری تهران ,درباره وضعیت ۸۰ سگ مشکوکی که در اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و لویزان جمع‌آوری شده‌اند، گفت: حدود ۸۰ سگ در اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و در پارک لویزان جمع‌آوری کردیم که سرفه‌های غیرطبیعی داشتند، اما از آنجایی که نمی‌دانسیتم این حیوان می‌تواند ناقل باشد یا نه، آنها را قرنطینه و درخواست کردیم که نمایندگان وزارت بهداشت به آنها رسیدگی کنند و اصلا اسمی از بیماری کرونا در میان نبود.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان وزارت بهداشت این مساله را بررسی کردند؟ گفت: از وزارت بهداشت هنوز برای بررسی نیامدند، اما از این تعداد سگ، نزدیک به ۶۹ قلاده با اقدامات پزشکی که برای آنها انجام دادیم، خوب شدند و واکسن آنها زده شد و به چرخه عقیم‌سازی وارد شدند، اما ۹ مورد از این سگ‌ها به درمان‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شد، جواب نداده و بهبود پیدا نکردند و منتظریم پزشک‌های مربوط به وضعیت آنها رسیدگی کنند.
 
تحصیلی ادامه داد: باقی سگ‌ها همگی خوب شده و به چرخه عقیم برگشتند، اما در برخی رسانه‌ها اینگونه مطرح شد که اینها کرونا و یا علائم کرونا دارند که درست نیست، بلکه علائم سرفه داشتند.
 
وی در خصوص جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب در سطح شهر نیز گفت: این وظیفه قانونی ما است که سگ‌های بدون صاحب را از سطح شهر جمع‌آوری و شهر را برای همه آماده کنیم، اما این جمع‌آوری به معنای کشتار سگ‌ها نیست، بلکه عقیم‌سازی و پلاک‌کوبی روی آنها انجام و با کمک حامیان حیوانات رهاسازی می‌شوند.
 
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل سیار شهرداری تهران تصریح کرد: در همین راستا طی چند روزه آینده نزدیک به ۱۵۰ قلاده سگ عقیم شده را رهاسازی می کنیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اقتصاد روز    ،تاریخ انتشار:  22  اسفند 1398،کدخبر:   ،www.eghtesaderooz.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین