پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۲۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
چند روز قبل کلیپی در فضای مجازی و از شهر پیربکران بازنشر شد که سگ های ولگرد توسط شهرداری معدوم سازی شده اند.

شعارسال: چندسالی است در راستای حمایت از حقوق حیوانات معدوم سازی سگ های ولگرد توسط شهرداری ها یک اقدام غیر قانونی شناخته می شود. معدوم سازی علاوه بر غیر قانونی بودن آن میان عموم مردم و دوستاران حیوانات اصلاً جایگاهی نداشته و کوچکترین معدوم سازی با واکنش گسترده ای روبرو می شود.

                                        

چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی از شهر پیربکران بازنشر شد که سگ های ولگرد توسط شهرداری معدوم شدند.

 

محسن جوادی جورتانی در مورد کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر معدوم سازی سگ های ولگرد در شهر پیربکران اظهار کرد: در شهر پیربکران معدوم سازی سگ های ولگرد نداشتیم و این کلیپ مربوط به دو لاشه است که بر اثر تصادف به مرگ سگ منجر و از کنار خیابان جمع آوری شده است.

 

شهردار پیربکران در ادامه با اشاره به مشکل سگ های ولگرد در بسیاری از شهرهای کشور تصریح کرد: شهرداری ها با یک مطالبه مردمی در مقابل آزار این سگ های ولگرد روبرو هستند و اگر این حیوانات به فردی آسیب برساند، شهرداری ها باید پاسخگو باشند.

 

وی افزود: از طرفی شهرداری ها مجاز به معدوم سازی نیستند و این یک قانون است؛ اما در بحث زنده گیری هم در کل کشور چیزی حدود پنج درصد زیر ساخت ها فراهم است و در استان هم یکی یا دو کمپ وجود دارد که آن هم شهرداری های کلان شهرها را پشتیبیانی می کند؛ این به معنی این نیست که ما نمی توانیم با آنها قرارداد ببندیم بلکه ما از تأمین هزینه لازم برخوردار نیستیم.

 

جوادی جورتانی در ادامه گفت: در این بحث کلان باید به این موضوع بپردازیم و ببینیم چرا زیر ساخت برای زنده گیری فراهم نشده است که برخی شهرداری ها مجبور به معدوم سازی می شوند.

 

شهردار پیربکران در ادامه اذعان کرد: در دو ماه گذشته چند مورد حمله سگ های ولگرد به انسان را در شهر پیربکران داشتیم که می طلبد هر چه زودتر زیر ساخت های زنده گیری برای تمام شهرداری ها فراهم شود.

 

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب نیوز، تاریخ انتشار: 13بهمن1398 ، کدخبر: 990620: sahebnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
1
چه گناهی کردن چرا یه جایی درست نمیکنن برای این سگ ها چرا معدومشون میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
1
اخی ادم دلش میسوزه براشون سگ ا خیلی خوبن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
1
دروغ میگه من شهروند پیربکران هستم و ایشان چندین مرحله سگ ها را کشته است و برای کشتن هر سگ مبلغی پرداخت میکند . کلیپ معلومه که نیمکه شب سگ ها رو کشتن و کارگران شهرداری اونا رو جمع کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین