پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۵۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
"حمیدرضا تحصیلی" افزود: گروه‌های گشت‌زنی ما تعداد ۸۰ قلاده سگ پرسه‌زن در اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و لویزان را صید کردند .«حمیدرضا تحصیلی» در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه، در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: برای مقابله با ویروس کرونا و شیوع آن غربالگری کارمندان را در ۳ ساختمان شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در دستور کار خود قرار دادیم و در کنار این اقدام نیمی از کارکنان را به شکل دور کار تغییر وضعیت دادیم.

شعار سال: «حمیدرضا تحصیلی» در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه، در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: برای مقابله با ویروس کرونا و شیوع آن غربالگری کارمندان را در ۳ ساختمان شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در دستور کار خود قرار دادیم و در کنار این اقدام نیمی از کارکنان را به شکل دور کار تغییر وضعیت دادیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران افزود: ۲ بازار خرید و فروش پرنده در شرق و غرب تهران و ۴ بازار خرید و فروش خودرو در تهران به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند و تا زمان پایان این بیماری دستورالعملی صادر شد مبنی بر تعطیلی ۴۲ بازار روز که موجب تجمع شهروندان را رقم می‌زد و بر اجرای این دستور نیز نظارت‌های جدی صورت گرفت و تمامی مجوز‌هایی که برای بازار‌های نوروزی صادر شده بود از سوی شرکت لغو شد.

جمع آوری ۸۰ قلاده سگ پرسه زن برای جلوگیری از شیوع کرونا

تحصیلی ادامه داد: در موضوع جمع آوری سگ‌های بلاصاحب گروه‌های گشت زنی ما تعداد ۸۰ قلاده سگ پرسه زن در اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و لویزان را صید کردند که بسیاری از آن‌ها سرفه‌های غیر عادی داشتند و قرنطینه شدند و گروه‌های کاری ما در دو شیفت مشغول به جمع آوری حیوانات پرسه زن هستند.

او بیان کرد: برای آگاهی بخشی به شهروندان در حوزه مقابله با ویروس کرونا نزدیک به ۳ هزار پوستر و بنر تهیه و در تمام باجه‌های سطح شهر نصب کردیم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری حکیم مهر ، تاریخ انتشار 19 اسفند    98، کد خبر:   56065، www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین