پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
مدیرکل راه آهن منطقه یزد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، قطارهای مسافربری از مبدا و مقصد استان به سایر نقاط کشور حذف شد و عبوری سایر مناطق هم در سطح بسیار محدود در این مسیر تردد می‌کند.

شعار سال: سید مصطفی داوودی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تردد قطارهای باری همچنان ادامه دارد، افزود: افرادی که بلیت سفرهای نوروزی رزرو کردند، می‌توانند مبلغ پرداختی را بدون کسر دریافت کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همه قطارها، سالن ها و ایستگاه راه آهن روزانه ۲ بار ضدعفونی می‌شود. 

حدود هزار کیلومتر خط‌آهن شامل هفت درصد مجموع خطوط ریلی کشور در  یزد قرار دارد و بیش از ۳۰ درصد عملیات معادل چهار برابر بازدهی و بهره‌وری این بخش به نسبت دیگر نواحی ایران مربوط به این منطقه است.

مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۱۷۱ نفر رسید که ۲۱ نفر از این تعداد مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است که تاکنون ۲۰ نفر فوت کردند.

بنا بر اعلام دکتر محمود نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ،روزهای آینده ورودی های مراکز درمانی استان ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می یابد. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 22 اسفند 98، کد مطلب: 83711840: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
وقتي مي بينيم كه چرا يزد در امار كرونا نسبت به ساير استان ها موفق تر عمل كرده بايد دنبال دلايلش هم باشيم واقعا دمشون گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین