پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
در افتتاحیه چهل و دومین نشست سالانه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه برگزیدگان بخشهای رادیویی و تلویزیونی مشخص شدند.

شعار سال: چهل و دومین نشست سالانه و پانزدهمین مجمع عمومی موسسه توسعه رادیو و تلویزیون های آسیا - اقیانوسیه عصر روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه با حضور علی عسکری رییس رسانه ملی، وزیر اطلاع رسانی کشور کامبوج،عباس ناصری طاهری مشاور رییس سازمان و مدیرکل امور بین الملل سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران،حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی، مدیر AIBD، سعد الله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، رزاریتا نیکن ویدیاستوتی رییس همایش عمومی AIBD و همچنین جمعی از مدیران و نمایندگان رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه برگزارشد.

رزاریتا نیکن ویدیاستوتیرییس همایش عمومی AIBD در این اجلاسیه گفت:برگزاری این چنین کارگاه و ها و جلساتی به بحث مدیریت رسانه و برنامه سازی کمک می کندو این کنفرانس های بین المللیهستند که ما را مطلع می کند و می تواند بینشی را به ما در زمینه این صنعت ارایه کند تابتوانیم از مدل های جدید کسب و کار در این حوزه بهره بگیریم.

وی افزود: ما می توانیم رویکردها و منابع جدید را استفاده کنیم و این می تواند به ایجاد رقابت کمک کند. همچنیندر این رویدادها ما این امکان را داریم که گفتگوی چهره به چهره داشته باشیم و فرصت هاو توانمندی خود را برای بالا بردن استانداردها افزایش دهیم. باید از قدرتی که این سازمان در اختیار داردبهره برد و به روند ها و تحولاتی کهدر صنعت رسانه در حال ظهور است توجه کنیم.

رزاریتا نیکن ویدیاستوتی با بیان اینکه ظهور رقبای جدید مطرح است و می بینیم که مطالبات مخاطبان جدید است، گفت: با توجه به روند تحولات می بینیم ای بی دی از این تغییرات مستثنا نیست و باید به آنها توجه کرد و چشم انداز آموزشی که کشورهای عضو نیاز دارد را در جهت ارتقای کیفیت افزایش داد. ای آی بی دی این امکان را دارد که از نیروهای بازار و تکنولوژی استفاده و به نیازهای الکترونیک جوامع کمک کند.

رییس همایش عمومی AIBD گفت: امروزه رسانه های برودکست باید به آموزش عمومی و نقشی که در ایجاد هماهنگی کشورها و ادیان دارند توجه کرده و امیدوارم این مجمع عمومی به مجمعی برای ارتقای درک مشترک و احترام میان کشورهای عضوبرای درک صلح کمک کند.

در این مراسم جایزه تلویزیونی AIBD برای بهترین برنامه تلویزیونی به مستند «باگان: ورای امپراطوری بزرگ» از کشور کره به دلیل پرداختن به احیای میراث فرهنگی گمشده تعلق گرفت.

همچنین جایزه بهترینبرنامه تلویزیونی با محوریت پایان دادن به کشمکش ها و ترویج صلح به مستند «بچه های شینگال» اثر بیژن زمان پیرا از پرس تی وی تعلق گرفت.

جایزه بهترین برنامه رادیویی درباره گریز از فقر به برنامه «ارتباط روستای تون گوان با جهان پیرامون» از کشور چین و جایزه رادیویی یادمان رینهارد کیون به برنامه رادیویی «در بندر تیانجین» از کشور چین تعلق گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 شهریور 95 ، کد مطلب: 1168239: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین