پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۶۷۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
مس و طلا به دلیل ساختار مشابه در برداشت عموما به عنوان یک شاخص در تعیین روند اقتصاد در کنار هم سنجیده می‌شوند که به آن شاخص مس/طلا گفته می‌شود.
شعار سال: مس و طلا به دلیل ساختار مشابه در برداشت عموما به عنوان یک شاخص در تعیین روند اقتصاد در کنار هم سنجیده می‌شوند که به آن شاخص مس/طلا گفته می‌شود. نزول این شاخص کشش بازار به سمت طلا است که به معنای ترس بازار و احتمال بازار به رکود احتمالی است؛ و صعود آن کشش بازار به سمت مس و نشان دهنده وضعیت صعودی بازار می‌باشد.

در نمودار فوق این شاخص در کنار شاخص اوراق خزانه ۱۰ ساله آمریکا قرار گرفته است. نزول نرخ سر رسید اوراق خزانه معیار خوبی از سنجش نگاه بازار به آینده اقتصاد است. هر دو نمودار فوق در یک جهت قرار گرفته اند، البته نرخ اوراق، نزول بیشتری را تجربه کرده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبلاگ ایپسنیوز، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1399، کدخبر: 96283 ، www.epsnews.blogfa.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین