پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
امسال عید نداریم، ولی سال نو داریم. سال نو را با بهترین اندیشه آغاز کنیم چرا که می‌تواند هویت حیات بخش داشته باشد. تعصب مان را در حد ممکن کم کنیم و واقعیت را بپذیریم که یک بیماری هست، یک انسان هست، یک اندیشه و یک مقابله. آنجه از دست ما بر می‌آید این است که بتوانیم سالم زندگی کنیم، انرژی مثبت داشته باشیم و خانواده را از تشویش نجات دهیم.
شعار سال: امسال عید نداریم، ولی سال نو داریم. سال نو را با بهترین اندیشه آغاز کنیم چرا که می‌تواند هویت حیات بخش داشته باشد. تعصب مان را در حد ممکن کم کنیم و واقعیت را بپذیریم که یک بیماری هست، یک انسان هست، یک اندیشه و یک مقابله. آنجه از دست ما بر می‌آید این است که بتوانیم سالم زندگی کنیم، انرژی مثبت داشته باشیم و خانواده را از تشویش نجات دهیم.
 
برای موفقیت باید اندیشه مثبت داشت؛ و برای رقابت با این اندیشه پلید و اهریمنی فقط امیدواری میتواند انرژی مثبت بدهد. گاهی اوقات نرفتن دلیل بر ضعف نیست بلکه احترام به قانون است. قانون طبیعت اعلام می‌کند وقتی من مساعد نیستم به دیدارم نیا.
 
تعداد بازدید : 3


امروزه این بیماری نابهنگام که در سرزمین ما مستولی شده و اشتبا‌ها می‌گویند میهمان ناخوانده، من می‌گویم دشمن وارد شده. مبارزه این است که مسافرت را کم کنیم و به تقاضا‌های غیر اصولی نه بگوییم. در پویش سفر نرویم، مشارکت کنیم، در خانه بمانیم، امیدوار باشیم تا بتوانیم بر این بیماری هولناک غلبه کنیم.

یادمان باشد، خارجی‌ها که به کشور وارد شوند به غیر از چپاول منابع چیزی ندارند. آنچه که ما ایران را می‌سازد اندیشه مثبت ما است. به عنوان یک شهروند به اساتید و دانش پژوهان عرض می‌کنم که ترس نشانه‌ای از ضعف است، شجاعت نقطه قوت و امیدواری نشانه‌ای از انرژی لایزال خداوند. با انرژی مثبت مقابله نداشته باشیم و سعی کنیم در این ایام بیشتر به خود و خانواده بپردازیم.

امسال عید نداریم، ولی سال نو داریم. سال نو را با بهترین اندیشه آغاز کنیم چرا که می‌تواند هویت حیات بخش داشته باشد. تعصب مان را در حد ممکن کم کنیم و واقعیت را بپذیریم که یک بیماری هست، یک انسان هست، یک اندیشه و یک مقابله. آنجه از دست ما بر می‌آید این است که بتوانیم سالم زندگی کنیم، انرژی مثبت داشته باشیم و خانواده را از تشویش نجات دهیم.

آنجاست که به جای آدم بودن می‌توان گفت انسانیم. انسان یعنی تکامل تفکر آدمیت. امیدوارم که این انسانیت شما و من حاکم بر جامعه باشد و بتوان از این معضل نابهنگام که مستولی شده خارج شده و ایران را آبادتر ببینیم.
 
تعداد بازدید : 4

از شما خواهشی دارم. به جای اعتراض، سفیر مهربانی و بهداشت باشیم. سربازان جبهه ما کادر پزشکی هستند و تدارکات این کادر پزشکی دست من و شماست. یعنی امیدواری، ارائه خدمات در فضای فنی و در فضای اداری، حمایت از فعالیت‌هایی که بتواند درنهایت به کمک رسانی و امداد برای گروه‌های پزشکی در کشور منجر شود.

این سربازان امروز نباید تنها باشند. زمانی می‌توانند امیدوار باشند که ما به حرف ها، نصایح و دستورات پزشکی آن‌ها توجه کنیم. ما باید سفیر بهداشت، سفیر مهربانی، سفیر اخلاق و امیدواری بشویم تا بتوانیم بر هر چیرگی نازیبایی که در فضای کشور جاری شده پیروز شویم.

این ویروس و هر چیز دیگری با امید و اندیشه من و شما نابود می‌شود. جرا که ما یک ایرانی هستیم. یک ایرانی که پر از هنر است. پر از فن است، پر از ادب، شعر و افکار مثبت است.

افکار مثبت را فراموش نکنیم جرا که سازنده هر ایرانی فداکار هستند. درود بر تو‌ای سرباز و سفیر مهربانی و بهداشت.

متشکرم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایران تی وی، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1398، کدخبر: 42128 ، www.iktv.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین