پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
قطعه بندی گوشت در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه با هدف مقابله با کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع است. حمیدرضا زینالی روز سه شنبه گفت: بر این اساس قطعه بندی گوشت قرمز، مرغ و ماهی در مراکز عرضه ممنوع بوده و واحدهای فروشگاهی باید از این اقدام پرهیز کنند.

شعار سال: حمیدرضا زینالی روز سه شنبه گفت: بر این اساس قطعه بندی گوشت قرمز، مرغ و ماهی در مراکز عرضه ممنوع بوده و واحدهای فروشگاهی باید از این اقدام پرهیز کنند.

مدیرکل دامپزشکی قزوین اظهار داشت: به شهروندان پیشنهاد می شود در صورت این که خود امکان قطعه بندی گوشت در منزل را ندارند گوشت های بسته بندی شده که با رعایت نکات بهداشتی در واحدهای تولیدی بسته بندی شده اند، خریداری کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان پس از دست زدن به فرآورده های خام دامی باید دست های خود را با صابون شست و شو دهند.

این مسوول گفت: به همه واحدهای دامی در استان دستورالعمل های مربوط به ارتقای موارد بهداشتی ابلاغ شده و از کارکنان و بهره برداران خواسته شده تا با رعایت بهداشت فردی از میزان ترددها کاسته و محوطه دامداری ها، مرغداری ها و آبزی پروری ها را به شکل مستمر ضدعفونی کنند.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا به تمامی مراجعان به اداره کل دامپزشکی در بدو ورود دستکش یکبار مصرف و ماسک تحویل می شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 13  اسفند    98، کد خبر:   972662، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین