پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
«مهدی یوسفخانی» رییس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: خرد و پاکسازی مرغ و ماهی در مراکز عرضه، توزیع و فروشگاه‌ها رفع ممنوعیت شد.

شعار سال: رییس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: خرد و پاکسازی مرغ و ماهی در مراکز عرضه، توزیع و فروشگاه‌ها رفع ممنوعیت شد.

به گزارش دوشنبه اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران، «مهدی یوسفخانی» با اشاره به شعار "باهم کرونا را شکست می‌دهیم" افزود: با تلاش ها و پیگیری های مداوم صورت گرفته از سوی اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران در جلسه ۱۰ فروردین ماه ۹۹ در ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا و دستور مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت، خرد و پاک کردن مرغ و ماهی و سایر اقلام پروتئینی در همه مراکز توزیع با رعایت اصول و موارد بهداشتی هیچ گونه ممنوعیتی ندارد.

این درحالی است که سازمان دامپزشکی کشور چندی پیش برای مقابله با بیماری کووید - ۱۹ از ممنوعیت خرد و پاک سازی فراورده های خام دامی خبر داده بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:12فروردین1399،کد خبر:83733114،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین