پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
ترقی همچنین با تاکید بر لزوم قاطعیت در تصمیم گیری ها و مردد نبودن در اتخاذ تصمیمات مرتبط با مدیریت کرونا از سوی مسئولان دولتی گفت: به هر حال تردید در موضع گیری ها و عدم قطعیت در اتخاذ تصمیمات کرونایی موجب شد تا فرصت های طلایی مقابله با کرونا از بین برود و همچنین مردم نیز آنطور که باید و شاید خطرات ناشی از این ویروس را جدی نگیرند که امیدواریم که دیگر شاهد اینگونه تردیدها در تصمیمات از سوی مسئولان دولتی در مسئله مقابله با کرونا نباشیم.
شعارسال: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: تردید مسئولان در موضع گیری ها و عدم قطعیت در اتخاذ تصمیمات کرونایی موجب می شود تا مردم آنطور که باید و شاید خطرات ناشی از این ویروس را جدی نگیرند.
 
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در مدیریت ویروس کرونا گفت: بخش بهداشت و درمان کشور از زمان ورود ویروس کرونا،  تلاش های مجدانه و فداکارانه ای را داشته و با بسیج نیروهای درمانی سراسر کشور به شکل مسئولانه پیگیر کنترل ویروس کرونا در کشور بوده است ولی در عین حال  عملکرد بخش بهداشت و درمان کشور را نمی توان به حساب کل دولت گذاشت.
 
وی افزود: از سوی دیگر در این مدت شاهد بودیم که تمامی نهادهای زیر نظر رهبری بویژه نیروهای مسلح  در بحث تامین نیازهای بهداشتی و ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها با تمامی ظرفیت خود به میدان آمدند و به واقع اگر تجهیزات مورد نیاز بخش های درمانی کشور از قبیل تخت های مجهز بیمارستانی، ماسک، گان و اقلام غذایی توسط نهادهای مختلف و البته نیروهای جهادی در اختیار پرسنل بخش بهداشت و درمان کشور قرار نمی گرفت مسلماً توفیقات ارزنده امروز در بحث  افزایش چشمگیر  بهبود یافتگان مبتلا به این ویروس را نداشتیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: در بعد رسیدگی به بیماران و معالجه آنها هم تلاش قابل توجهی صورت گرفت و از سوی دیگر تجربه بسیاری ارزشمندی نیز  برای بخش بهداشت و درمان کشور بدست آمد  و مدیران بخش درمانی با اطلاع از کاستی هایی که در این بخش وجود دارد، برای آینده حوزه بهداشت و درمان کشور برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند. همچنین خلاقیت های زیادی در بخش های مختلف کشور به کار افتاد تا راهی سریع برای درمان و یا حتی کاهش آثار مخرب این ویروس بدست بیاید که خروجی این تلاش ها در افزایش نزدیک به 60 درصدی بهبودیافتگان از این بیماری ظهور و بروز پیدا کرد.
 
ترقی با انتقاد از عملکرد دستگاه های دولتی بویژه در حوزه تصمیم گیری ها گفت: در ارتباط با مدیریت بحران کرونا از سوی دولت اما شاهد بودیم که از ابتدا ناهماهنگی های زیادی وجود داشت که علت اصلی آن نیز در عدم جدی گرفتن مسئله از سوی مسئولان دولتی بود.
 
وی افزود: دولتمردان ابتدا تصور می کردند که وزارت بهداشت و درمان به تنهایی قادر است تا جلوی گسترش این ویروس در سطح کشور را بگیرد ولی پس از فراگیری سریع این ویروس در چند استان و متعاقب آن تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا و مشخص شدن ابعاد مختلف این ویروس از جمله ابعاد اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی، دولت نیز مقداری جدی تر وارد مسئله شد. بنابراین تاخیر دولت در ورود جامع به مسئله مقابله با ویروس کرونا منجر به از دست رفتن بهترین زمان برای قطع زنجیره اتصال ویروس در کشور شد.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه یادآور شد: اگر شاهد این تاخیر 10 الی 15 روزه از جانب دولت نمی بودیم شاید ما در مقابله با تبعات کرونا خیلی جلوتر از امروز بودیم. به ویژه اینکه ما نقطه عطف مقابله با کرونا که تعطیلات نوروزی بود را به واسطه عدم جدی گرفتن مسئله از سوی دولت از دست دادیم. البته پس از این وفقه 10 روزه دولت با تمام توان وارد صحنه مدیریتی شد ولی در عین حال نتوانست عقب ماندگی خود را جبران کند و اگر کمک ها و مجاهدت های دیگر نهادها و سازمان های فعال در عرصه مقابله با کرونا به ویژه فعالیت های جهادی و مردمی نبود بدون شک دولت قادر به جبران عقب ماندگی ها نبود.
 
ترقی همچنین با تاکید بر لزوم قاطعیت در تصمیم گیری ها و مردد نبودن در اتخاذ تصمیمات مرتبط با مدیریت کرونا از سوی مسئولان دولتی گفت: به هر حال  تردید در موضع گیری ها و عدم قطعیت در اتخاذ تصمیمات کرونایی موجب شد تا فرصت های طلایی مقابله با کرونا از بین برود و همچنین مردم نیز آنطور که باید و شاید خطرات ناشی از این ویروس را جدی نگیرند که امیدواریم که دیگر شاهد اینگونه تردیدها  در تصمیمات از سوی مسئولان دولتی در مسئله مقابله با کرونا نباشیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری تسنیم   ،تاریخ انتشار: 25  فروردین    1399،کدخبر  :   2242946،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
مردم تردید ندارن رسما گیج شدن و نمیدونن بالاخره باید با کدوم ساز دولت برقصن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین