پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی با تأکید بر اینکه طرح ترافیک باید لغو شود گفت: با کدگذاری خودروها برنامه‌ای تدوین شود که بتوان تشخیص داد کدام خودروها برای عزیمت به محل کار خود مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک بوده‌اند.
شعارسال: منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی با تأکید بر اینکه طرح ترافیک باید لغو شود گفت: با کدگذاری خودروها برنامه‌ای تدوین شود که بتوان تشخیص داد کدام خودروها برای عزیمت به محل کار خود مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک بوده‌اند.
 
اقبال شاکری  با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند و طرح ترافیک در پایتخت، اظهار کرد: متأسفانه تصمیمات یکپارچه و همه‌جانبه‌ای که همه موضوعات را در بر گیرد در ستاد ملی مقابله با کرونا کمتر اتفاق می‌افتد.
 
وی ادامه داد: هرازگاهی مسئولان مربوطه مجبورند موضوع جدیدی را بررسی کنند و به آن بپردازند، این مسئله نشان می‌دهد ستادی که باید قدرتمند، همه‌جانبه، تخصصی و با کسب اطلاع از تمام دوایر و حوزه‌های مرتبط با زندگی عمومی مردم بررسی‌های لازم را انجام دهد و تصمیم بگیرد وجودندارد. ما به ستادی نیاز داریم که بتواند در این شرایط برای همه امور زندگی مردم تصمیم‌گیری کند.
 
شاکری با طرح این پرسش که "ارتباط طرح ترافیک، فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور دوسوم کارمندان در محل کار با یکدیگر چیست؟" گفت: چه‌کسی باید پاسخگوی وضعیت کنونی باشد؟ پیشنهاد بنده این است که از فکر درآمدزایی از طریق اجرای طرح ترافیک  صرف‌نظر شود چرا که سلامت مردم از همه چیز مهمتر است.
 
وی ادامه داد: ما در شرایطی هستیم که باید تغییراتی در اموری که به‌صورت عادی با آن مواجه بوده‌ایم، بدهیم که طرح ترافیک نیز شامل آن می‌شود و قطعاً باید برای آن برنامه‌ریزی کرد. آیا با وضعیتی که در خطوط مترو و اتوبوسرانی شاهد هستیم، استانداردهایی که مسافران باید رعایت کنند امکان‌پذیر است؟ آیا با این وضعیت به انتقال ویروس دامن نمی‌زنیم؟ به‌اعتقاد بنده ابتدا باید طرح ترافیک اصلاح و کسب درآمد از آن منتفی شود.
 
وی تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا نیز باید مشاغل را کدگذاری می‌کرد و با کد و زمان مشخص شاغلان در محل کار خود حاضر می‌شدند، چرا که لازم نیست کارکنان برخی از اصناف همه روزهای هفته فعال باشند، بنابراین باید روزهای مشخصی برای فعالیتشان در نظر گرفته می‌شد.
 
نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی ادامه داد: کارمندان بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر ادارات نیز باید کدگذاری می‌شدند نه اینکه دوسوم آنها هر روز در محل کار خود حاضر شوند، بنابراین باید در وهله اول طرح ترافیک لغو شود و بعد با کدگذاری خودروها برنامه‌ای تدوین شود که بتوان تشخیص داد کدام خودروها برای عزیمت به محل کار خود مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک بوده‌اند.
 
وی افزود: شاید شهرداری قادر نباشد این کار را از همین امروز آغاز کند ولی می‌تواند آن را به‌عنوان یک طرح مورد بررسی قرار دهد بنابراین علاوه بر لغو طرح ترافیک، کدگذاری صنوف به این معنی که همه افراد دارای شغل کم‌ریسک لازم نیست تمام روزهای هفته در محل کار حاضر شوند و همچنین کدگذاری خودروها به‌منظور کاهش ازدحام جمعیت در مترو و اتوبوس بهتر است در دستور کار قرار گیرد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری تسنیم   ،تاریخ انتشار:  23  فروردین    1399،کدخبر  :   2241258 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
رئیس جمهور میگه سعی کنید از ماشین شخصی استفاده کنید بعد میان طرح میذارن که کسی نتونه ماشین بیاره !!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین