پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
بنیادی ترین سوالی که در شرایط حاضر و با توجه به کم توانی دولت در تصمیم گیری ، به ذهن هر شهروند می رسد این است که رای دادن به معنای تحمل فرد تا اتمام دوره ، به هر قیمت و هزینه ممکن است؟ آیا برنامه ریزی برای طرح ترافیک ، ارتباطی به تحریم دارد و هزینه بردار است؟ واقعا چه استدلالی، پس اجرای طرح ترافیک نهفته است؟ هر چیزی حدی دارد ، گند بعضی موارد را دارید در می آورید. طرح ترافیک را تا انتهای دوره قرنطینه ، ملغی کنید آقا .

شعار سال : بنیادی ترین سوالی که در شرایط حاضر و با توجه به کم توانی دولت در تصمیم گیری ، به ذهن هر شهروند می رسد این است که رای دادن به معنای تحمل فرد تا اتمام دوره ، به هر قیمت و هزینه ممکن است؟ آیا برنامه ریزی برای طرح ترافیک ، ارتباطی به تحریم دارد و هزینه بردار است؟ واقعا چه استدلالی، پس اجرای طرح ترافیک نهفته است؟ هر چیزی حدی دارد ، گند بعضی موارد را دارید در می آورید. طرح ترافیک را تا انتهای دوره قرنطینه ، ملغی کنید آقا .

نمونه چنین سهل انگاری و بی برنامگی ها می شود تصاویری که در اینجا می بینید؛فاصله‌گذاری‌اجتماعی هوشمندی که دولت بدون هیچ برنامه‌ای روی آن تأکید دارد ، نتیجه‌ای جز این تصاویر ندارد!

آقای روحانی خجالت بکش!!!

یک اتوبوس بی‌آر‌تی، تهران؛ امروز صبح‌ زود

متروی تهران چند روز قبل با انتشار ویدیویی اعلام کرد: که در قطارهای مترو بر روی صندلی ها و کف قطار برچسب هایی نصب کرده، که مسافرین فقط بر روی این برچسب ها نشسته یا می ایستند و وعده داده بود که از این به بعد متروی تهران هم مانند متروی پاریس و لندن به این شکل فاصله گذاری اجتماعی را اجرا می کند!

اما مسئولین مترو فکر نکرده بودند وقتی که دولت قرنطینه را اجرا نکرده و همه ادارات، شرکتها و کارخانجات را ملزم به بازگشایی می کند، کارمند و کارگر بیچاره که پول استفاده هر روزه از تاکسی، آژانس و اسنپ را ندارد، قاعدتا برای رفت و برگشت به محل کار خود پرواز هم که نمی تواند بکند!
نتیجه آن وعده شیک و تخیلی مترو، این شده است که در تصویر امروز متروی تهران می بینید!

آقای روحانی خجالت بکش!!!

غیر از وسایل حمل ونقل عمومی در خیابان ها هم شاهد ترافیک هستیم .این هم از وضعیت ترافیک در بزرگراه امام علی (ع).

آقای روحانی خجالت بکش!!!

بزرگراه امام علی ۲۳ فروردین ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه عصر

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین