پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
در حالی که تصمیم شورای ترافیک اجرای طرح ترافیک از ساعت ۱۴ تا ۱۶ طی هفته آینده در تهران اعلام شده بود، اما این نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کرد.

شعار سال:در حالی که تصمیم شورای ترافیک اجرای طرح ترافیک از ساعت ۱۴ تا ۱۶ طی هفته آینده در تهران اعلام شده بود، اما این نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کرد.

در حالی که در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران آمده بود که طرح‌های ترافیکی در پایتخت از روز شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ اجرا شوند، اما این نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کرد.

شورای ترافیک تغییر نظر داد/ اجرای طرح ترافیک از ۷:۳۰ تا ۱۹ + سند

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، با اعلام این خبر گفت: طرح‌های ترافیکی در پایتخت از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ اجرا می‌شود و رانندگان می‌توانند بین ساعت ۱۴ تا ۱۶ یک بار خروج رایگان داشته باشند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: این تصمیم تا پایان بحران کرونا ادامه داد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:20فروردین1399،کد خبر:7310386،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین