پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دفاع از حیثیت عمومی اعضا و دفاع از حق نمایندگی اولین وظیفه ما است.

شعارسال: احمد مسجد جامعی در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورا با اشاره به موضوعات چند روز اخیر، گفت: ما که نمی‌توانیم رسانه ها را نظارت و کنترل کنیم و این اصولا فراتر از اختیارات ما است، اما می‌توانیم از حیثیت شورا دفاع کنیم و به نظرم یکی از مهمترین وظایف هیات رئیسه شورا دفاع از حیثیت شورا و تمام اعضای آن است.

وی ادامه داد: قطعا بر ساحت سلامت خانم آباد، گردی نمی نشیند، اما وقتی یک نمانیده به واسطه استفاده از حق نمایندگی خویش مورد شکایت قرار می گیرد و یا به خانواده وی اهانت می شود آنجا است که باید خطر را احساس کرد .

مسجد جامعی افزود: عضو شورا به واسطه اینکه گفته در میدان فردوسی چرا بانک شهر زده اید شکایت می شود و یا عضوی دیگر موضوعی را مطرح می کند و خانواده وی مورد اهانت واقع می شوند دقیقا وظیفه ما این است در این جا از حیثیت عمومی اعضای شورا دفاع کنیم .

در ادامه این جلسه احمد حکیمی پور نیز، گفت : مردم به دنبال شفافیت هستند و اینکه اگر موضوعی را مطرح می کنیم تنها برای شفاف سازی است.

بنا بر گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، وی ادامه داد : ما انتظار داریم رییس بداند چه جریانی دارد اتفاق می افتد ، بر فرض مثال این که شهردار در برخی موارد اختیار دارد و می خواهد 100 درصد تخفیف بدهد آیا این موضوع نباید با اطلاع شورا باشد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7شهریور1395، کدخبر: 95060104713: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین