پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
سردار سید کمال هادیانفر درباره زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: از 25 فروردین با رؤسای مراکز شماره‌گذاری، کانون آموزشگاه‌داران و شرکتهای پیمانکار این حوزه، جلساتی برگزار کردیم.پروتکلها به این افراد ابلاغ شده و پنج روز به آنها زمان دادیم تا پروتکلها را عملیاتی کرده و آماده بازگشایی شوند.

شعارسال:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در چند روز آینده خبر داد.
 
 سردار سید کمال هادیانفر درباره زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: از 25 فروردین با رؤسای مراکز شماره‌گذاری، کانون آموزشگاه‌داران و شرکتهای پیمانکار این حوزه، جلساتی برگزار کردیم.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: پروتکلها به این افراد ابلاغ شده و پنج روز به آنها زمان دادیم تا پروتکلها را عملیاتی کرده و آماده بازگشایی شوند.
 
وی تصریح کرد: در این چند روز همکاران در پلیس راهور، از مراکز شماره‌گذاری در سراسر کشور بازدید می‌کنند و در صورت تأیید انجام پروتکلها، بازگشایی صورت می‌گیرد.
 
این مقام انتظامی متذکر شد: در بازگشایی مجدد مراکز شماره‌گذاری بحث زوج و فرد بودن پلاک مطرح است و تا عادی شدن شرایط این طرح ادامه دارد.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت   1399،کدخبر: 2247869،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین