پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش از عملیاتی شدن رادار «نذیر» خبر داد و اظهار کرد: از این پس هیچ پرنده رادارگریزی نمی تواند بدون اجازه وارد آسمان ایران اسلامی شود.

شعارسال: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی از عملیاتی شدن رادار «نذیر» خبر داد و اظهار کرد: از این پس هیچ پرنده رادارگریزی نمی تواند بدون اجازه وارد آسمان ایران اسلامی شود.

امیر اسماعیلی ادامه داد: رادار نذیر به راحتی می تواند موشک های بالستیک، کروز و از همه مهمتر هواپیماهای رادارگریز را نیز شناسایی و رهگیری کند.

به گفته ی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش این رادار متخصص کشف ریز پرنده‌ها و هواپیماهای u2 ، rq4 , mq1 است.

بر اساس این گزارش، رادار برد بلند و کاملا بومی نذیر یک سامانه راداری با دقت بسیار بالا در تفکیک است که توانایی آشکارسازی و شناسایی اهداف با سطح مقطع راداری پایین را دارد و مقاوم در برابر موشک‌های ضد رادار است و می‌تواند اهداف را در برد بیش از 800 کیلومتر و با ارتفاع 100 هزار پا کشف کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 8شهریور1395، کدخبر: 214486: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین