پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
سرتیپ امیرعلی حاجی زاده ،فرمانده نیروی هوافضای سپاه طی مصاحبه ای گفت ما به مردم ایران قول می دهیم که فناوری فضایی را به پیش می بریم قوی شدن روزبه روز. چون دستور مقام معظم رهبری است.ما هم در حوزه نظامی مسئولیت داریم و کار را پیش می بریم به طوری که کشور بیمه شود در برابر تهدیدات دشمن.

شعار سال :سرتیپ امیرعلی حاجی زاده ،فرمانده نیروی هوافضای سپاه طی مصاحبه ای گفت ما به مردم ایران قول می دهیم که فناوری فضایی را به پیش می بریم قوی شدن روزبه روز چون دستور مقام معظم رهبری است.ما هم در حوزه نظامی مسئولیت داریم و کار را پیش می بریم به طوری که کشور بیمه شود در برابر تهدیدات دشمن.ایشان اظهار داشتند که مردم نگران دفاع نباشند.ما توقع بی پاسخ ماندن از سوی امریکا در حمله به عین الاسد نداشتیم و آمادگی هدف قرار دادن400نقطه را داشتیم.امریکا یک ظاهر دارد و یک باطن که باطنش را می شناسیم و هیچ غلطی نمی تواند بکند. مردم نگران نباشند و فقط بچسبند به اقتصاد.

تعداد بازدید : 5

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آپارات،تاریخ انتشار:4اردیبهشت1399،کد خبر:----،www.aparat.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
والا تو اقتصاد هم دست مردم باز نیست باز بذارید همه کار میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین