پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین پژوهشگاه فضایی ایران و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه دستاوردهای حوزه فضایی و کاربردی کردن نتایج تحقیقات انجام شده، منعقد شد.

شعار سال:تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین پژوهشگاه فضایی ایران و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه دستاوردهای حوزه فضایی و کاربردی کردن نتایج تحقیقات انجام شده، منعقد شد.


*** عقد تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه فضایی ایران و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 در ایام‌الله دهه مبارکه فجر، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران به همراه هیات همراه، ضمن حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ملاقات با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به بررسی زمینه‌های همکاری پژوهشگاه فضایی ایران با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

در این دیدار، رئیس پژوهشگاه‌فضایی ایران، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نیروی هوایی ارتش از بدو انقلاب تاکنون، به تشریح توانمندی‌های پژوهشگاه‌فضایی ایران در حوزه فناوری‌های فضایی و سنجش از دور پرداخت و گزارشی از دستاوردهای حاصل شده را ارائه نمود.

در ادامه، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به رویکردهای جدید این نیرو در تعامل با پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، به تشریح توانمندی‌ها و نیازمندی‌های موجود پرداخته و نسبت به موفقیت‌آمیز بودن همکاری با پژوهشگاه‌فضایی ایران، ابراز امیدواری نمود.

پس از آن، تفاهم‌نامه همکاری به امضای رئیس پژوهشگاه فضایی و فرمانده نیروی هوایی ارتش رسید.


*** هدف اصلی انعقاد تفاهم‌نامه

 تمرکز اصلی این تفاهم‌نامه به هم‌افزایی در حوزه‌های هوایی و فضایی کشور، استفاده مشترک از سنجنده‌های موجود به منظور تصویربرداری‌های هوایی و برنامه‌ریزی برای توسعه فناوری‌های کاربردی مشترک است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:15بهمن1398،کد خبر:158527،sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین