پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
رئیس کمیسیون، برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دیوان محاسبات به استناد مجوز قانونی که شورای حقوق و دستمزد اعلام کرده، موضوع دریافت حقوق ۵۰ میلیون تومانی را بیان کرده که در صورت صحیح بودن این مطلب باید اصلاح شود.

شعار سال:رئیس کمیسیون، برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دیوان محاسبات به استناد مجوز قانونی که شورای حقوق و دستمزد اعلام کرده، موضوع دریافت حقوق ۵۰ میلیون تومانی را بیان کرده که در صورت صحیح بودن این مطلب باید اصلاح شود.

 غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در واکنش به اظهارات رئیس دیوان محاسبات درباره اینکه با وجود برخی قوانین مجلس در سال 99، شاهد دریافت حقوق 50 میلیون تومانی هم خواهیم بود، گفت: این موضوع در جلسه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه با رئیس دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.

وی که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، افزود: قرار شد، بحث دریافت حقوق 50 میلیون تومانی از سوی برخی افراد به دلیل وجود تعدادی از قوانین را هفته آینده در کمیته‌‌ای مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا بدانیم کدام قوانین باید در مجلس اصلاح شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رئیس دیوان محاسبات به استناد مجوز قانونی که شورای حقوق و دستمزد اعلام کرده، سه برابر 7 برابر حداقل حقوق و دستمزد که رقمی بالاتر از 30 میلیون تومان خواهد شد، موضوع دریافت حقوق 50 میلیون تومانی را بیان کرده که در صورت صحیح بودن این مطلب باید اصلاح شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:5اردیبهشت1399،کد خبر:2250369،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین