پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: طرح تحول سلامت در کاهش پرداخت از جیب مردم موفق اما در پرداخت به جیب بعضی ها ناموفق بود.

شعار سال: عباسعلی پوربافرانی درباره چگونگی اجرای طرح تحول سلامت، افزود: طرح تحول نظام سلامت در کاهش پرداخت از جیب مردم توانست بسیار موفق عمل کند اما در پرداخت به جیب بعضی ها ناموفق بود.

وی ادامه داد: واقعیت آن است که طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از مهمترین طرح های حوزه بهداشت و درمان بعد از انقلاب توانست رضایت نسبی را جلب کند و در ابتدای راه نیز حرکت رو به رشدی داشت.

پوربافرانی با بیان اینکه طرح تحول سلامت مسیر مثبتی را در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پیمود، تصریح کرد: اقدام مثبت این طرح در ابتدا، موجب رضایتمندی نسبی بیماران گردید که البته دارای نقاط ضعفی هم بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تاکید کرد: متاسفانه این طرح با افزایش پرداخت‌ها و نامناسب بودن سیستم پرداخت به سمت پرداخت نامناسب به برخی ها پیش رفت که همین امر نارضایتی برخی از سخت‌کوشان عرصه بهداشت و درمان را در پی داشت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395، کد مطلب: 3756042:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین