پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۷۳۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
مجید هداوند از تحصیل ۲۲۰۰ دانش‌آموز مبتلا به آسیب بینایی در کشور خبر داد.
شعار سال: مجید هداوند، معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، درباره راه‌اندازی اتاق‌های بازی برای دانش‌آموزان مبتلا به آسیب‌بینایی گفت: این اقدام از سال‌های قبل در دستور کار قرار داشت و تاکنون ۲۱ اتاق بازی در ۱۸ استان ایجاد شده است.

او تاکید کرد: هدف از این اقدام تقویت مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با آسیب بینایی است.

معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: بیش از دوهزار و ۲۰۰ دانش آموز مبتلا به آسیب بینایی در مدارس خاص تحصیل می‌کنند و تقریبا تمامی مدارس کشور برای کودکان آسیب دیده بینایی تجهیز شده است.

هداوند با اشاره به استاندارد‌های لازم برای ایجاد اتاق‌های کودکان آسیب دیده بینایی تاکید کرد: کیت بازی شامل ۱۰۷ قلم وسایل بازی در این اتاق‌ها وجود دارد. هدف از این اقدام تقویت مهارت حسی و حرکتی این کودکان است.


این مقام مسئول در پایان گفت: سعی می‌شود تا به تقویت بازی‌های حسی، لمسی، شنیداری، حرکتی، تمرینی، ساختنی، مهارت‌های بیانی بپردازیم و با توجه به تنوع آموزش و پرورش استثنایی بتوان خدمات بهتری را به تمامی گروه‌ها ارائه داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 9 فروردین 1399 ، کدخبر: 993971 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
تو این شرایطی که مدارس نیست این طفل معصوم ها چطور آموزش با کیفیت می بینن؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین