پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان امروز گفت: به دلیل به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک در استان با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی مهلت اعتبار وکالت نامه‌ها و قرارداد‌های نقل و انتقالات خودرو به مدت ۵۵ روز کاری تمدید شد.

شعارسال: رییس پلیس راهور گیلان اعلام کرد : مهلت اعتبار وکالت نامه ها و قراردادهای نقل و انتقالات خودرو به مدت 55 روز کاری تمدید شد.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان امروز گفت : به دلیل به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک در استان با هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضایی  مهلت اعتبار وکالت نامه ها و قراردادهای نقل و انتقالات خودرو به مدت 55 روز کاری تمدید شد.

سرهنگ امیر طالبی افزود : طرفین آن دسته از وکالت نامه ها و قراردادهایی که از زمان قراردادشان گذشته است می توانند زمان مورد نظر را تمدید کنند.

وی با بیان اینکه از 11 اسفند تا 6 اردیبهشت به علت شیوع ویروس کرونا مراکز تعویض پلاک تعطیل بود گفت : آن دسته از وکالت نامه ها و قراردادهای نقل و انتقال و تعویض پلاکی که بر اساس روز کاری منعقد شده اند با کسر 55 روز کاری از مهلت وکالت نامه معتبر است.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  صدا و سیما  ،تاریخ انتشار:  9 اردیبهشت   1399،کدخبر: 2702406 ،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین