پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
خراسان رضوی از نظر تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها بر اساس تقسیم بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد.
شعار سال: حمیدرضا رحیمی رئیس کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خراسان رضوی از نظر تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها بر اساس تقسیم بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد.

او افزود: هم اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های این استان کمتر از ۱۰۰ نفر است.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مربوط به کرونا از طریق این وزارتخانه و به صورت کشوری اعلام می‌شود.

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی وضعیت چهار شهر درگز، کوهسرخ، جوین و جغتای در این استان را سفید اعلام کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399، کد خبر: 7344228، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین