پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تمرکز زدایی مهمترین راهکار بهبود خدمات شهری در ایران است.

شعارسال: هوشنگ خندان دل پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی شهرداری شهرهای دوگنبدان و باشت، اظهار داشت: واگذاری بخشی از وظایف به شهرداری و دهیاری ها برای بهبود خدمات رسانی در حوزه خدمات شهری به مردم امری ضروری است.

وی از تنظیم لایحه مدیریت شهری کشور خبرداد و گفت: اجرایی شدن این امر به توسعه خدمات رسانی به حوزه شهرها کمک می کند.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور افزود: یک سوم درآمدهای کشور از طریق ساخت و سازها تامین می شود که این امر ناهماهنگی هایی در حفظ زیبایی و انسجام شهرها به وجود آورده است.

خندان دل بیان کرد: نیروی انسانی فعال در شهرداری ها سه تا پنج برابر نیروی مورد نیاز است.

وی ابراز کرد: 70 درصد از جمعیت کشور هم اینک در شهرها سکونت دارند.

وی افزایش زیرساخت های رفاهی در روستاها را راهکار اصلی معضل حاشیه نشینی در برخی شهرهای کشور ذکر کرد.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به مشکلات حاشیه نشینی در افزایش آسیب های اجتماعی تصریح کرد: کاهش این پدیده با افزایش خدمات در روستاها از برنامه های دولت است.

خندان دل سرانه ارائه خدمات شهری برای هر شهروند ایرانی را 20 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: سرانه خدمات شهری در دو گنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران پنج میلیون ریال است که باید به این منطقه توجه ویژه داشت.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری ها به منظور بازدید از طرح های کهگیلویه و بویر احمد به این استان سفر کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 12 شهریور 1395، کدمطلب: 82213878 (5536327) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین