پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت نسبت به انتشار خبر استخدام تعدادی از نمایندگان مجلس دهم در وزارت نفت توضیح داد.

شعار سال: کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر استخدام تعدادی از نمایندگان مجلس دهم در وزارت نفت گفت: چند نفر از نمایندگان مجلس از قبل استخدام وزارت نفت بودند و این موارد مدت ها بوده و کشف تازه ای نیست که برخی رسانه ها آنرا مطرح می کنند.

وی ادامه داد: این افرادی که بعضاً نام آنها در رسانه ها مطرح شده خیلی وقت است که در استخدام وزارت نفت هستند و برخی از آنها هم استخدام دولت بودند و از یک دستگاهی منتقل شدند به دستگاه دیگر و این اتفاق تازه و عجیبی نیست.

گفتنی است طی روزهای گذشته برخی رسانه های اصولگرا با انتشار لیستی از نمایندگان مجلس که اکثر آنها اصلاح طلب بودند نسبت به استخدام این افراد در وزارت نفت هشدار داده بودند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مدآرا، کد خبر:116787، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1399، www.modara.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
اگر این مسئله بد هست که نمایندگان در وزارت نفت استخدام بشن و خودشون میان تکذیب می کنند این قضیه رو،پس حتما بد هست ولی چرا استخدام میشن؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین