پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۰۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مدیریت سردار سلیمانی در ارتقای جایگاه سازمان‌های جهادی مانند حزب‌الله لبنان، جهاد اسلامی و حماس نقش مهم و محوری داشت.

مدیریت سردار سلیمانی جایگاه سازمان‌های مقاومت را ارتقا داد

شعار سال: سردار رسول سنایی‌راد با بیان اینکه نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یکی از تدابیر ویژه امام خمینی(ره) در راستای تقویت مقاومت فلسطینی محسوب می‌شود‌، اظهار کرد: این تدبیر سبب شده تا آرمان فلسطین به عنوان موضوع نخست و اساسی جهان اسلام با معنویت اسلامی گره بخورد.

وی افزود: روز قدس منجر به این شده تا مسلمانان هرگز روز مسئله فلسطین را فراموش نکنند و هرگز از یاد نبرند که فلسطین تحت اشغال قرار دارد.

روز قدس و تغییر ماهیت مبارزه فلسطینیان

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این مطلب که روز قدس ماهیت مبارزه فلسطینیان را از ناسیونالیستی به سمت هویت جهادی تغییر داد، گفت: با تغییر این ماهیت، نوع مبارزه هم تغییر کرد و نیز ثمرات بسیاری را به همراه داشت؛ چون در حالی که رژیم صهیونیستی درصدد تسلط بر نیل تا فرات بود، امروز به مرحله‌ای رسیده که در اطراف خود حصار می‌کشد.

سنایی‌راد ادامه داد: زمانی ارتش‌های سه کشور عربی با تلفات سنگین جنگ را به رژیم صهیونیستی واگذار می‌کردند و در آن زمان نهایتاً از رژیم اشغالگر قدس ۱۶ کشته بر جای می‌ماند، اما امروزه این موازنه تغییر کرده و در جنگ ۳۳ روزه صدها کشته از آن برجای مانده است و صهیونیست‌ها مجبور به عقب‌نشینی از نوار غزه می‌شوند و در چندین جنگ بعد از آن مفتضحانه شکست می‌خورند.

وی با بیان اینکه تمامی موفقیت‌های امروز مقاومت فلسطینی مرهون و مدیون ابتکار امام خمینی(ره) در نام‌گذاری روز قدس است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این موفقیت‌ها با ابتکار جانشین رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا کرده است.

ورود مبارزه مردم فلسطین به ساحت سیاسی

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه مشکل مردم فلسطین از طریق دموکراتیک و با انتخاب مردم این کشور حل و فصل می‌شود، یادآور شد: مردم فلسطین در مبارزه با اسرائیل به حدی از موفقیت دست یافته‌اند که این مبارزه از ساحت نظامی به ساحت سیاسی وارد شده است.

سنایی‌راد تأکید کرد: صهیونیست‌ها فقط منطق زور و قدرت را می‌فهمند و از طریق مبارزه و جهاد فقط می‌توان ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد و از این طریق فقط می‌توان آنها را وادار به پذیرش واقعیتی کرد که حاصل تغییر در موازنه قدرت ناشی از اسلامی‌شدن مبارزات فلسطینی است.

نقش سردار سلیمانی در تقویت مبارزه مقاومت فلسطین

وی با اشاره به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت مقاومت فلسطینی گفت: سردار سلیمانی را باید شهید قدس نامید. او در زمره شهدای بزرگ آرمان فلسطین و قدس شریف قرار دارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: مدیریت سردار سلیمانی در ارتقای جایگاه سازمان‌های جهادی مانند حزب‌الله لبنان، جهاد اسلامی و حماس نقش مهم و محوری داشت.

سنایی‌راد در رابطه با مذاکره کشورهای مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس حق و حقوق مردم فلسطین را زیرپا می‌گذارد و دست به جنایت می‌زند، هرگونه مذاکره و مصالحه با این رژیم مغایر با حقوق بین‌المللی و موازین اسلامی است.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، کدخبر:-، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1399، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین