پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۷۷۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
محمود محمودزاده با اشاره به تفاهم با سازمان بورس برای تامین سرمایه مستقیم بخش خصوصی در صندوق زمین و ساختمان، اظهار کرد: چنانچه بخش خصوصی و فعالان صنعت ساخت‌وساز بخشی از صندوق‌ها را اجاره کنند، توان تامین اعتبار صندوق‌ها وجود دارد.

شعار سال: محمود محمودزاده با اشاره به تفاهم با سازمان بورس برای تامین سرمایه مستقیم بخش خصوصی در صندوق زمین و ساختمان، اظهار کرد: چنانچه بخش خصوصی و فعالان صنعت ساخت‌وساز بخشی از صندوق‌ها را اجاره کنند، توان تامین اعتبار صندوق‌ها وجود دارد.

محمودزاده یادآور شد: امکان خرید و فروش سهام مسکن، تحت عنوان خرید متری مسکن در بازار سرمایه وجود دارد.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به استراتژی وزارت راه و شهرسازی در خصوص تولید مستمر مسکن و نامگذاری امسال تحت عنوان جهش تولید، امکان مشارکت بخش خصوصی در تولید و عرضه مسکن فراهم شده است. بخش خودمالکی از جمله تمهیدات برای مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح ملی مسکن و تولید و عرضه آن است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری گسترش ، تاریخ انتشار 2 خرداد    99، کد خبر:    100198، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین