پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۷۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (اِمتا)، با درخواست کاربران امکان ورود آنها به وب‌سایت‌ کسب‌وکارها را از طریق افزونه این سامانه فراهم آورده و مردم برای ثبت‌نام خودرو در سامانه اینترنتی فروش خودروسازان به سامانه «امتا» هدایت می‌شوند.

شعار سال: سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (اِمتا)، با درخواست کاربران و احراز اطلاعات هویتی، مکانی، تماسی، اعتباری و ... آن‌ها از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی حاکمیتی به صورت آنلاین و اختصاص حساب کاربری یکتا، امکان ورود آن‌ها به وب‌سایت کسب‌وکار‌ها را از طریق افزونه این سامانه نیز فراهم آورده است.

با استفاده از این سامانه، دیگر لازم نیست مشتریان در وب‌سایت‌های کسب‌وکار‌های گوناگون ثبت نام کنند و نام کاربری و و رمز عبور‌های متعدد را به خاطر بسپارند و اجازه سطح دسترسی کسب‌وکار‌ها به اطلاعات شخصی شان را نیز خود مدیریت می‌کنند.

کسب‌وکار‌های الکترونیکی نیز با استفاده از این سامانه، می‌توانند مشتریان خود را احراز نمایند و با مشکلات و محدودیت‌های مربوط به آن مواجه نگردند. همچنین بکارگیری این سامانه هزینه‌های مدیریت حساب مشتریان آن‌ها را نیز به شدت کاهش خواهد داد.

از مشخصه‌های اصلی این سامانه بهره‌گیری از امضای الکترونیکی موبایلی و احراز به وسیله کارت بانکی است که موجب افزایش ضریب امنیت احراز این سامانه گردیده است.

ثبت‌نام در سامانه امتا تنها از طریق سامانه خودروسازان معتبر است

این در حالیست که وزارت صنعت، معدن و تجارت، در اطلاعیه‌ای که روز چهارشنبه منتشر کرده، به خریداران خودرو اعلام کرده که برای ثبت‌نام در طرح فروش خودرو به سامانه «امتا» مراجعه نکنند.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت با خودروسازان، هر گونه ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، صرفا از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت‌های خودروساز امکانپذیر است.

پیرو برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو، در خصوص فروش‌‍ و پیش‌فروش محصولات دو خودروساز کشور، به اطلاع کلیه متقاضیان خرید خودرو می‎رساند هر گونه ثبت‌نام در طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، صرفا از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت‌های خودروساز انجام می‌پذیرد.

بر این اساس، با توجه به تغییر شیوه ثبت‌نام، شرکت‎‌های خودروساز زمان و نحوه ثبت‌نام را متعاقباً از طریق پرتال رسمی خود، اطلاع‌رسانی خواهند کرد؛ گفتنی است در طرح جدید، احراز هویت قطعی متقاضیان صرفاً پس از آغاز ثبت نام، ورود به سامانه اینترنتی فروش خودرو شرکت و سپس هدایت به سامانه «امتا» از طریق سامانه خودروسازان معتبر است.

بدیهی است در حال حاضر و پیش از زمان اعلام شده ورود مستقل به «امتا» فاقد وجاهت است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تجارت نیوز ، تاریخ انتشار 3    خرداد    99، کد خبر:    451691، www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین