پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
رییس فدراسیون فوتبال از لغو سفر تیم ملی فوتسال زنان ایران به گواتمالا به منظور شرکت در جام جهانی کوچک فوتسال زنان خبر داد و افزود: با توجه به مشکلاتی که در مسیر دریافت روادید وجود دارد، این سفر انجام نخواهد شد

شعارسال : علی کفاشیان روز چهارشنبه در حاشیه نخستین فستیوال استعدادیابی دختران زیر 12 سال در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت سفر تیم ملی فوتسال زنان ایران به گواتمالا،گفت: مسوولان فدراسیون این کشور از ما خواستند برای گرفتن روادید به آلمان سفر کنیم اما برای سفر به آلمان باید ویزای شنگن بگیریم و فرصتی برای آن نداریم ضمن آنکه در کشور آلمان نیز باید مدت زمانی را صرف گرفتن ویزا برای گواتمالا کنیم که امکان این کار وجود ندارد.

او گفت: از سوی دیگر ما به مسوولان فدراسیون گواتمالا پیشنهاد دادیم که با قبول هزینه های اقامت تیم ملی فوتسال زنان ایران از سوی آنها برای دریافت روادید تیم به مکزیک برود که آنها نپذیرفتند و در نتیجه این سفر لغو خواهد شد.

کفاشیان درخصوص انتقاد مربیان فوتسال به عملکرد نایب رییس زنان فدراسیون و برگزاری جلسه با معاونین وزیر (احمدی و شهریان) گفت: چنین جلسه ای برگزار نشده است.

معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان درپی اعتراض برخی مربیان تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان نسب به عملکرد نایب رییس فدراسیون فوتبال،گفته بود که این افراد نسبت به برخی تصمیمات حوزه بانوان نکاتی را بیان کردند که این موارد بررسی خواهد شد.

عبدالحمید احمدی افزود: برخی از این مربیان در جلسه ایی که من تنها شنونده آن بودم نکاتی درباره برخی مشکلات حوزه بانوان در بخش فوتبال و فوتسال مطرح کردند.

او افزود: در آن نشست که خانم شهریان هم حضور داشت، قرار شد این موارد از سوی امور بانوان مورد بررسی قرار گیرند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران در اوایل مهرماه امسال در نخستین دوره مسابقات جام ملت های آسیا در مالزی عنوان قهرمانی را کسب کرد و پس از آن مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که با توجه به موفقیت این تیم در مسابقات آسیایی ،آنها به مسابقات فوتسال جام جهانی گواتمالا که از دوم تا هشتم آذرماه برگزار می شود،اعزام می شوند.

رییس فدراسیون فوتبال درخصوص درگیری های لفظی سرمربی تیم ملی فوتبال و دبیرکل فدراسیون در روزهای گذشته،افزود: همه ما کارمند فدراسیون هستیم و کی روش نیز ممنوع المصاحبه نشده اما به هر دو تذکر داده شده است که بدون هماهنگی مصاحبه نکنند.

او گفت: براساس آیین نامه حقوقی این دو می توانند مصاحبه کنند اما باید با هماهنگی این کار انجام شود و همانطور در قرارداد کی روش آمده او باید با هماهنگی مصاحبه کند.

کفاشیان در پاسخ به این سووال که چرا زودتر در این مورد تذکر ندادید؟ گفت: قبول دارم که مقداری دیر شد، اما تذکر به هر دو داده شد.

او درخصوص اینکه این دعوا نوعی بازی تبلیغاتی برای تعیین رییس جدید فدراسیون است، خاطر نشان کرد: این موضوع شایعه است و چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خراسان بزرگ ، تاریخ انتشار چهارشنبه 13 آبان 1394 ، کد مطلب :1291 ، www.khorasanebozorg.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: فوتسال ، زنان ، شعارسال
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین