پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران گفت:‌ هم‌اکنون بانوان فوتبالیست ایران در جهان شناخته شده هستند و در آسیا حرفی برای گفتن دارند اما شرایط و امکانات ما هنوز جهانی نیست.

شعارسال: فرشته‌کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران از سوی سایت فوتسال‌پلنت در بین نامزدهای 10 بازیکن برتر جهان قرار گرفت.

او در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در این باره گفت: «سایت فوتسال پلنت عملکرد یکساله بازیکنان را زیرنظر گرفته بود و انتخاب آن هم بر مبنای عملکرد یکساله بازیکنان بود. به نظرم همه بازیکنان تیم فوتسال ایران لیاقت این را دارند که جزو بهترین های جهان باشند.»

کریمی افزود: «همیشه دوست‌ داشتم ما هم مانند برزیل و روسیه چند بازیکن برتر داشته باشیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و توانستیم با پوشش اسلامی جزو بهترین‌های دنیا باشیم.»

ملی‌پوش فوتسال ایران با اشاره به اینکه نگاه مردم به فوتسال بانوان تغییر کرده‌ است، اظهار کرد: «خوشبختانه مردم به این باور رسیده‌اند که توانایی بانوان دست کمی از آقایان ندارد و در بسیاری از رشته های ورزشی آنها عملکرد بسیار خوبی دارند.‌ حتی به نظرم یکی از علت‌های اصلی موفقیت تیم ما هم همین حمایت مردم در صفحات مجازی بود که به دنبال آن هم حمایت مسئولان را در پی داشت.»

وی در ادامه گفت: «‌سال گذشته تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقات جام جهانی اعزام نشد و همین امر هم باعث شد که در بین بهترین نامزدها نامی از بازیکنان ایران وجود نداشته باشد اما امسال با حمایت رییس جمهور و فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولان، ما به این مسابقات اعزام شدیم و نتیجه آن هم این شد که دو نماینده از ایران در بین بهترین نامزدهای جهان قرار گرفتند.»

کریمی با تاکید بر‌ اینکه تیم ملی فوتسال بانوان ایران جهانی شده‌ است، ادامه داد: «هم اکنون بانوان فوتبالیست ایران در جهان شناخته شده هستند و در آسیا هم حرف برای گفتن دارند اما شرایط و امکانات ما هنوز جهانی نیست. مسئولان تنها به اعزام کردن تیم به مسابقات فکر نکنند بلکه شرایط و امکانات یک نتیجه خوب را هم برای ما فراهم کنند. اگر مدیر یا سرمربی در جریان برخی مشکلات بازیکنان باشد به طور حتم نتیجه بهتری کسب خواهند کرد.»

وی در ادامه به برنامه‌های تیم ملی بانوان اشاره کرد و گفت: «مسابقات چهارجانبه روسیه در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و به همین منظور اواخر اسفندماه اردوی تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم خواهیم داشت. حریفان ما در رقابت‌های چهارجانبه هنوز مشخص نشده‌‌اند ولی به طور حتم کار سختی پیش‌رو داریم چرا که از رقبای قدرتمندی در این مسابقات شرکت می کنند.»

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به شرایط این تیم در لیگ بانوان اشاره کرد و گفت: «خوشبختانه تیم ما در نیم فصل اول همه رقبا را شکست داد و صدرنشین شد. اخیرا سومین بازی نیم فصل دوم را هم برگزار کردیم و همچنان صدرنشین جدول هستیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و قهرمانی این بار هم نصیب دانشگاه آزاد شود.»

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 24بهمن1394، کدخبر: 84480: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین