پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال از پذیرفته شدن پیشنهاد رییس فدراسیون فوتبال ایران و برگزاری رقابت های قهرمانی فوتسال زنان آسیا به صورت هر دو سال یکبار در کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا (AFC) خبر داد.

شعار سال: عباس ترابیان گفت: با توجه به پیشنهاد علی کفاشیان و پیگیری های انجام شده در آخرین جلسه کمیته فوتسال آسیا، مقرر شد تا رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا از سال 2017 به جای هر چهار سال یکبار هر دو سال یکبار برگزار شود.

وی ادامه داد:درنشست کمیته فوتسال آسیا پیرامون دلایل نامناسب بودن فاصله چهار ساله رقابت های فوتسال زنان قهرمانی آسیا مطالبی از سوی کفاشیان مطرح شد و در نهایت این طرح از سوی کمیته اجرای کنفدراسیون آسیا پذیرفته شد

ترابیان گفت: همچنین اعضا کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا بر این عقیده هستند که برای ارتقا سطح این رقابت ها باید رقابت های لیگ فوتسال زنان در تمام کشورهای عضو فعال شود تا بتوانیم شاهد رقابت بالای تیم ها در مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال با بیان اینکه استانداردهای فنی در این پیشنهاد از دیگر موارد مورد توجه اعضا کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا بود ، افزود: این کمیته با بررسی بازی های ایران، ژاپن و تایلند به این نتیجه رسید که این سه تیم از نقطه نظر تاکتیک و برنامه بازی توانسته اند خود را به سطح جهانی نزدیک کنند و برای ارتقا سطح فنی تیم های آسیایی بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی تاکید شد.

وی ادامه داد: براساس گزارش کنفدراسیون آسیا رقابت های فوتسال زنان آسیا 800 هزار بیننده به صورت زنده داشته است و بهترین گل این مسابقه که توسط فهمیه زارعی زده شده است بیش از 250 هزار بار دیده شده است.
به گفته ترابیان برگزاری رقابت فوتسال قهرمانی آسیا به صورت هر دو سال یکبار کمک خواهد کرد تا باشگاه ها در ایجاد امکانات کیفی در جهت رشد و نمو بخش های فنی فوتسال تلاش می کنند و از سوی دیگرفدراسیون نیز با توجه به زمان کوتاهی که در جهت آماده سازی تیم ها در اختیار دارد فعال تر در این زمینه عمل کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 3 دی 1394، کد مطلب: 81892748 (5068108): www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین