پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۹۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
دیدار تیم‌های ایران و اندونزی در حالی از ساعت ۱۶ امروز آغاز می‌شود که تماشاگران افغانستانی استقبال پرشوری از این بازی داشته‌اند.

شعار سال: تیم‌های ایران و اندونزی از ساعت 16 امروز (شنبه) در دیدار رده‌بندی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا به مصاف هم می‌روند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی، نیمی از صندلی‌های شماره‌گذاری شده سالن شهید پورشریفی تبریز پر شد.

سکوهای سالن در حالی رو به پر شدن است که نیمی از تماشاگران حاضر، افغانستانی بوده و برای تشویق تیمشان به تبریز سفر کرده‌اند. افغانستان از ساعت 18:30 در دیدار فینال به مصاف ژاپن می‌رود.

کمتر از 50 هوادار اندونزی نیز در سالن حضور دارند تا از تیمشان در دیدار مقابل ایران حمایت کنند.

در حالی که بازیکنان ایران برای گرم کردن وارد زمین شدند، تماشاگران افغانستانی آن‌ها را مورد تشویق قرار دادند. این تماشاگران دقایقی بعد نیز بازیکنان اندونزی را تشویق کردند.

با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی ایران و اندونزی، تعداد هواداران ایران و افغانستان در حال افزایش است. غیر از سکوی مربوط به هواداران اندونزی، در سایر سکوها هواداران ایران و افغانستان کنار یکدیگر نشسته و منتظر آغاز بازی هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 1 تیر 98، کد مطلب: 2038086:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین