پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
تیم زیر 20 سال افغانستان شب گذشته با برتری برابر اندونزی به دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا در این رده سنی راه یافت. رئیس جمهور افغانستان بعد از پیروزی تیم فوتسال این کشور و راهیابی به دیدار فینال، این موفقیت را به سرمربی افغانستان تبریک گفت.
شعار سال:رئیس جمهور افغانستان بعد از پیروزی تیم فوتسال این کشور و راهیابی به دیدار فینال، این موفقیت را به سرمربی افغانستان تبریک گفت.
تبریک رئیس‌جمهور افغانستان به تاریخ‌سازان فوتسال این کشور
 تیم زیر 20 سال افغانستان شب گذشته با برتری برابر اندونزی به دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا در این رده سنی راه یافت.

این برای اولین بار است که تیمی از این کشور به دیدار فینال رشته‌های تیمی صعود می‌کند. بعد از این موفقیت محمد اشرف غنی احمدی رئیس جمهور افغانستان طی تماسی با کاروان این تیم، این موفقیت را به سرمربی این تیم تبریک گفت.

ممرک سرمربی فوتسال افغانستان در این مورد گفت: رئیس جمهور افغانستان به من زنگ زد و تبریک گفت و به ما گفت که بی‌صبرانه منتظر شما هستیم تا بیایید و برای همه‌تان جوایزی را گرفتیم. همچنین رئیس جمهور گفت که خودم برای پیشوازتان می‌آیم و تک‌به‌تک‌تان را در آغوش می‌کشم.

وی گفت:من خیلی خوشحال هستم که قلب ملت ما و رئیس جمهور ما از ما راضی است ما دیگر هیچ چیز نمی‌خواهیم.

تیم ملی زیر 20 سال افغانستان عصر فردا در آخرین بازی مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت. این تیم برای رسیدن به دیدار نهایی مسابقات برابر تیم های هنگ کنگ، تایلند و اندونزی به برتری دست یافته و در دور مقدماتی مغلوب ایران شده بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار:31خرداد1398،کدخبر:13980331000407،www.farsnews.com


 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین