پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
۲ هفته مانده به رای نهایی AFC درباره اختلافات ایران و عربستان، سعودی‌ها از رأی نهایی کمیته اجرایی مسابقات هراس دارند که مبادا چرخش آرا به نفع ایران باشد

شعارسال: درحالی اختلافات فوتبالی ایران و عربستان با بهانه جویی سعودی‌ها به جایی کشیده شد که در نهایت باعث شد دیدارهای نمایندگان ما در لیگ قهرمانان با عربستانی‌ها تا تاریخ 25 اسفند به تاخیر بیفتاد تا AFC رای نهایی خود را درباره این موضوع صادر کند، اخبار ضد و نقیضی در رسانه‌های سعودی رد و بدل می‌شود که ترس آنها را از رای نهایی AFC نشان می‌دهد.

دو هفته مانده به رای نهایی AFC درباره اختلافات ایران و عربستان در رسانه‌های عربستانی اخباری شنیده می‌شد که درخواست باشگاه‌های عربستان از سوی AFC رد شده است.

روزنامه "المدینه" عربستان این اخبار را تکذیب کرد و نوشت: اخباری که در دو روز گذشته درباره صدور رای AFC به نفع ایران و رد درخواست باشگاه‌های عربستان مبنی بر برگزاری بازی‌ها در کشوری بی‌طرف همه شایعه است.

این منبع افزود: کمیته برگزاری مسابقات AFC همچنان بر تصمیمی که گرفته پایبند است و تا تاریخ 15 مارس تمام مسائل را بررسی می‌کند و رای خود را صادر خواهد کرد. رای AFC امکان دارد بازی‌ها را در کشوری بی‌طرف برگزار کند که نزدیک‌ترین گزینه قطر است یا بازی‌ها مثل روال قبل برگزار شود البته در این شرایط باید سفیر عربستان در ایران مستقر شود و روابط سیاسی دو کشور به روال عادی برگردد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10اسفند1394، کدخبر: 13941210000636: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین