پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
رییس فدراسیون والیبال ایران از سوی مجمع سالیانه کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) انتخاب شد

شعارسال : مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) برای انتخاب رییس، نواب رییس، اعضای هیات رییسه، روسای منطقه ای و نمایندگان کنفدراسیون آسیا در فدراسیون بین المللی با حضور دکتر اری گراسا رییس فدراسیون بین المللی والیبال از روز گذشته (سه شنبه) در ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی آغاز شده است . در این مجمع دو روزه الکساندار بوریچیچ رییس کنفدراسیون اروپا و عمرو الوانی رییس کنفدراسیون افریقا حضور داشتند.

محمد رضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال نیز در این اجلاس شرکت کرد که در انتخابات اعضای هیات رییسه کنفدراسیون آسیا موفق به حفظ کرسی ایران و عضویت خویش در این هیات شد.
وی سپس به عنوان نماینده آسیا در هیات رییسه فدراسیون بین المللی نامزد شد که در این انتخابات با رای قاطع برگزیده شد تا برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشورمان یک ایرانی به عضویت هیات رییسه فدراسیون جهانی درآید

در جلسه صبح امروز ( چهارشنبه ) همچنین صالح بن ناصر از عربستان موفق شد با رای قاطع اعضا برای چهار سال دیگر کرسی ریاست کنفدراسیون آسیا را برای خود حفظ کند.

مجمع سالیانه کنفدراسیون آسیا امشب به کار خود پایان می دهد و سایر انتخابات از جمله انتخاب اعضای کمیته های مختلف داخلی کنفدراسیون آسیا ماه آینده در جلسه هیات رییسه در مقر کنفدراسیون در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد که داورزنی به عنوان عضو هیات رییسه در آن حضور خواهد داشت.
رییس فدراسیون والیبال کشورمان با پایان یافتن اجلاس کنفدراسیون آسیا طبق برنامه میزبان برای مهمانان مسلمان اجلاس، به زیارت بیت الله الحرام مشرف خواهد شد و بامداد روز دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.
فدراسیون والیبال قبلا اعلام کرده بود که انتخاب رییس، روسای پنج منطقه، نواب رییس، اعضای هیات رییسه و اعضای کمیته های این کنفدراسیون از جمله برنامه های اجلاس دو روزه کنفدراسیون والیبال آسیا است که تغییر برنامه اجلاس کمی تعجب برانگیز است.

به همین دلیل محمدرضا داورزنی با تیم کامل برای کسب کرسی های بیشتر کنفدراسیون والیبال آسیا در این اجلاس شرکت کرد که محمود افشاردوست دبیرکل، هومن باقری رییس روابط بین الملل و سعید درخشنده رییس رویدادهای بین المللی فدراسیون، داورزنی را در این سفر و اجلاس همراهی می کنند.
در حال حاضر سعید درخشنده عضویت در کمیته مسابقات، امیدوار حاتمی عضویت در کمیته داوران و رامین طباطبایی عضویت در کمیته پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا را بر عهده دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ، تاریخ انتشار چهارشنبه 27 آبان 1394 ، کد مطلب : 81843765 (4994802) : www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
چقدر عالي ، انشالله باعث پيشرفت واليبال کشور شه . ایشان مدیر لایق و حرفه ای این کار هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
حقش بود. یه سرو گردن از روسای سایر فدراسیون ها در عالم حرفه ای بلندتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین