پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
رییس فدراسیون والیبال گفت: به منظور علمی کردن و کلاسیک کردن والیبال 45 آکادمی والیبال در کشور فعال شده است.

شعار سال: محمدرضا داورزنی در حاشیه افتتاح آکادمی والیبال سحاب آران و بیدگل گفت: پس از اجرای برنامه های کانون‌های والیبال که برای استعداد یابی علاقمندان به والیبال بود با همکاری کمیته استعداد یابی به منظور علمی کردن و کلاسیک کردن والیبال بر اساس شاخص های مشخص آکادمی های والیبال در کشور شروع به فعالیت کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گرایش جوانان و استعدادهای کشور با توجه به جایگاه مناسب تیم ملی در آسیا و جهان به سوی والیبال اظهار کرد: در استعداد یابی والیبال در سال بیش از 10 هزار نفر در تست استعداد یابی فدراسیون شرکت می کند.

داورزنی خاطر نشان کرد: استعدادهای کشف شده در ابتدا ضمن فراگیری مقدمات علمی والیبال در بخش نوجوانان فعالیت می کنند و در آینده می توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد.

وی در ادامه از برگرازی چهار دیدار تدارکاتی برای تیم ملی والیبال برای حضور پر قدرت در مسابقات انتخابی المپیک در اردیبهشت و خردادماه امسال خبر داد.

داورزنی گفت: مسابقات انتخابی المپیک رو هشتم تا 16 خردادماه در ژاپن برگزار می شود به همین منظور تیم ملی در هفته آخر اردیبشت ماه دو دیدار تدارکاتی با فرانسه در کشور فرانسه و یک هفته قبل از برگزاری مسابقاتٰ دو دیدار تدارکاتی با لهستان در کشور ژاپن برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی در ژاپن برای رسیدن به المپیک باید با هفت تیم دیدار کند ابراز امیدواری کرد که با توجه به آمادگی تیم ملی این تیم حضور موفقی در مسابقات انتخابی و به دنبال آن درخشش در المپیک ریو داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395 ، کد مطلب: 95011503496، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین