پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
شایعات تغییر و تحولات همچنان در وزارت ورزش داغ است و حالا احتمال حضور داورزنی در وزارت ورزش شنیده می‌شود.

شعار سال: زمانی که مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد، اهالی ورزش پیش‌بینی تغییرات را می‌کردند هر چند وزارت ورزش در مصاحبه‌ای که از سلطانی‌فر منتشر کرد تاکید شد سلطانی‌فر تغییراتی در معاونت‌ها نخواهد داشت! خبری که با رفتن شهریان و آمدن فریبا محمدیان تکذیب شد.

همچنین بعد از تغییر در معاونت امور بانوان، مدیرکل حوزه وزارتی هم تغییر کرد و برانوش نیک‌بین جایگزین گرشاسبی شد تا بازهم شایعات تحولات در این وزارتخانه داغ‌تر شود.

حالا نیز برخی شنیده‌ها حاکی از این است که احتمال حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در وزارت ورزش و انتخابش به عنوان معاونت قهرمانی وجود دارد. شایعه‌ای که باید دید رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا خیر.

البته در ابتدای ورود سلطانی‌فر این بحث مطرح شده بود، اما داورزنی در گفت‌وگویی که داشت حضورش در وزارت ورزش را رد کرد. بعد از گذشت دو ماه دوباره این شایعات برسر زبان‌ها افتاده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 6 دي 1395، کد مطلب: 13951006000668:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین